Time Crisis 4 filmat & fotat

Robot
Medlem
Time Crisis 4 filmat & fotat

Min gissning, årets sämsta spel, time crisis blir vad det är i en arkadhall, hemma behövs djupare grejer.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:

Min gissning, årets sämsta spel, time crisis blir vad det är i en arkadhall, hemma behövs djupare grejer.

Håller med, har inte en chans mot RE:UC till Wii!

Flakmonkey
Skrivet av radiuz:

Håller med, har inte en chans mot RE:UC till Wii!

Vad är egentligen skillnaden? Förutom att RE har en massa häftiga monster... upplägget är samma, förutom att du i RE tycks ha ett crosshair och alltså inte behöver sikta på skärmen utan kan bara styra siktet så att säga...

Säger inte att Time Crisis 4 kommer bli bra eller bättre än RE på något sätt... men jag spelsättet är ju extremt lika känns det som

Medlem

Skillnaden är väl att man kan hugga med kniven och dylika vapen, även kunna titta sig omkring med joysticken. Och siktet medgör ju lite bättre aim på specifika områden som bossar. Annars är det ju samma koncept, där Time Crisis 4 lär inte ha en chans!

Flakmonkey
Skrivet av radiuz:

Skillnaden är väl att man kan hugga med kniven och dylika vapen, även kunna titta sig omkring med joysticken. Och siktet medgör ju lite bättre aim på specifika områden som bossar. Annars är det ju samma koncept, där Time Crisis 4 lär inte ha en chans!

Bättre aim å bättre aim... jag tycker det förtar hela poängen med att verkligen sikta med pistolen, blir ju som att styra siktet med en mus fast du använder din wiimote istället.... dock tror jag säkerligen att det kan bli kul... och apropå att titta sig omkring... i Time Crisis 4 finns det ju ett rent FPS-läge där du kan springa runt precis hur du vill...

Tror dock inte heller Time Crisis 4 kommer bli någon större höjdare ^^

Medlem

Har inte en chans mot RE:UC till Wii!

Medlem

Bara namnet säger ju sig själv att detta är första klassens B-spel. Uppenbart att de försöker surfa gratis på crysis hypen.

Medlem
Skrivet av rzr42:

Bara namnet säger ju sig själv att detta är första klassens B-spel. Uppenbart att de försöker surfa gratis på crysis hypen.

Hmpf? Du menar att dom plötsligt inte skulle kunna göra spel i Time Crisis-serien (som för övrigt dök upp redan 1995) bara för att Crysis heter som det gör?

Medlem

Hmm, gillar att spelet har "lethal, upgradable weapons" och "full fps levels". Skulle bli snopen om vapnen inte tog kål på mina fiender och banorna tog slut mitt i o_0


signatur
Medlem
Skrivet av shakazed:

Hmm, gillar att spelet har "lethal, upgradable weapons" och "full fps levels". Skulle bli snopen om vapnen inte tog kål på mina fiender och banorna tog slut mitt i o_0

haha

1
Skriv svar