Half-Life 2 Wars - Gordon blir strategisk

Robot
Medlem
Half-Life 2 Wars - Gordon blir strategisk

hehe säg till om d e nåt att ha, orkar inte kolla själv

Medlem

haha intresant ide antar jag

Medlem

Pfft, intresserar mig inte ett dugg.

Inaktiv

Va i helvete XD trodde det var ett äkta valve spel innan jag hann komma till Mod delen

Medlem
Skrivet av Jkkb:

haha intresant ide antar jag

Medlem

Hehe, jag måste testa det - bara för att så att säga. Bilderna påminde mig lite om Silent Storm, och det är naturligtvis inte dåligt på något sätt!

Inaktiv

noooo!!. världen går under!!! inte halflife som rts =O

Medlem

Jävlar vad rädd jag blev innan jag läste att det var en mod. Trodde att Half Life skulle gå samma väg som Halo Wars.

Inaktiv

lär ju vara sjukt illa.... ALDRIG att man vågar prova ;D


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv

vilken grym idé!

Medlem

bra idé? ja.
underhållande spel? nej.
är source motorn verkligen bäst för att ha massvis av npcs slås mot varandra på samma ställe? nej, kolla bara på garry's mod.

jag körde hlw_sand banan och spammade ut massa elite combines. Inom kort kom det så kallade antlions från hl2 i våg efter våg. Det var nån typ av control points lite här och där man skulle ta över. Men tyvärr så klarar source motorn inte av att korigera så många npcs samtidgt så antlions nästan teleporterades till mina lolbines. Och själv klart så är dom sär och kan inte skjuta på något som är nära dem. Detta lede till att alla mina soldater dog.

Medlem

Jag tycker det är en skön beta.
Behöver dock en massa tweaking och patchning, men är verkligen på god väg att bli något snyggt och kul.
Vill minnas hur kul jag hade det med Alien Swarm-modden till Unreal Tournament och blir den här modden hälften så bra så kommer jag att ha kul

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Jag tycker det är en skön beta.
Behöver dock en massa tweaking och patchning, men är verkligen på god väg att bli något snyggt och kul.
Vill minnas hur kul jag hade det med Alien Swarm-modden till Unreal Tournament och blir den här modden hälften så bra så kommer jag att ha kul

[http://www.blackcatgames.com/swarm/index]

Inaktiv

Frän mod. Kombinerar de bästa spelgenrerna; RTS och FPS. Det kan omöjligen bli bättre. Hoppas bara de klämmer in mer innehåll o.s.v. framöver.

Ni som gillar RTS-FPS bör hålla koll på Empires. Beta 2 släpps om några veckor förhoppningsvis.

EDIT: Åh ja jo, jag är medveten om att det är enbart RTS, men tänker på grunden och miljöerna. Säkert.

1
Skriv svar