Striderna i Mass Effect filmade

Medlem

Man får väl hoppas de snart utannonserar när PC-versionen släpps. Förhoppningsvis har jag hunnit uppgradera gamla Bettan då så den klarar av att köra det utan att ställa ned grafikinställningarna till 1800-talsnivå.

Inaktiv

Detta blir nog ett riktigt bra spel så det är bara att kila iväg och köpa när det släpps

Medlem

Såg bra ut, var inte riktigt helt säker på om jag gilalde det jag såg förut att det pausade osv när man satte upp nån sorts strategi.
bra att man kan köra på i realtid också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tror det kommer att bli awesome! Litar på att Bioware gör en bra avvägning mellan RPG och action... Dumma november som inte går snabbare...;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Är det bara jag i hela världen som inte har något som helst sug efter detta?

Förstår inte varför det är sån hype runt det hela. Jag ser inget som hellst lockande med detta spel förutom att grafiken ser skapligt bra ut. Men bra grafik gör inte ett spel ...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Petah:

Jag har för mig jag såg denna film för flera veckor sen.

Nope, det var en annan Combat-film.

Skrivet av smuts:
Skrivet av SuperTank:

Är det bara jag i hela världen som inte har något som helst sug efter detta?

Förstår inte varför det är sån hype runt det hela. Jag ser inget som hellst lockande med detta spel förutom att grafiken ser skapligt bra ut. Men bra grafik gör inte ett spel ...

Ni kanske helt enkelt inte gillar rollspel?

Medlem
Skrivet av smuts:
Skrivet av SuperTank:

Är det bara jag i hela världen som inte har något som helst sug efter detta?

Förstår inte varför det är sån hype runt det hela. Jag ser inget som hellst lockande med detta spel förutom att grafiken ser skapligt bra ut. Men bra grafik gör inte ett spel ...

Det är inte striderna det handlar om -- sånt får jag så det räcker ändå i andra spel. Storyn, levlandet, RP-valen och det kitschiga dialogsystemet är vad som lockar mig.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av mullet:

Får väl vara den första lite negativa då:

* Verkar vara lite mer "Action" än vad jag väntade mig. Får hoppas att det är det tunga rollspel jag hoppas på och inte en TPS
* Lite tråkiga miljöer. (Man fick ju inte se så jättemkt, men ändå)

Annars så skall det bli kul med nytt spel. Känns som det var länge sen!

ja jag håller med! det är ett riktigt rpg som saknas till xbox nu, inte fler skjutaspel... men vad det handlar om i det här läget får väl framtiden avgöra...

Medlem
Skrivet av smuts:
Skrivet av SuperTank:

Är det bara jag i hela världen som inte har något som helst sug efter detta?

Förstår inte varför det är sån hype runt det hela. Jag ser inget som hellst lockande med detta spel förutom att grafiken ser skapligt bra ut. Men bra grafik gör inte ett spel ...

Hur har du egentligen lyckats missa det övriga som gör att det blivit sån hype? T.ex dialogsystemet, skalan på spelet, RPG-elementen i spelet etc? Grafiken må väl vara helt okej men knappast något som gör det till en sån hype. Snarare de ovannämda tillsammans med att det är BioWare som utvecklar spelet. Man vet vilken kvalité man har att vänta sig med andra ord.

Medlem

Storyn också, storyn...

Medlem

Definitivt storyn. Ett tips är att läsa prequel-boken innan.

Medlem
Skrivet av jingai:

Definitivt storyn. Ett tips är att läsa prequel-boken innan.

var hittar man den?

Medlem

Ge till pc.. ffs

Medlem
Skrivet av Silentzio:
Skrivet av jingai:

Definitivt storyn. Ett tips är att läsa prequel-boken innan.

var hittar man den?

T.ex. på http://www.saxo.com/item/3562873 eller http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=034549816X


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

12
Skriv svar