Spelkväll och allt det innebär

Medlem
Spelkväll och allt det innebär

Det värker lite i leder och fingrar. Det betyder att det var spelkväll igår på redaktionen! Vi slogs med näbbar och klor (och lite naglar också, speciellt i King of Fighters XII) för glatta livet, precis som vanligt.

Bildbeviset från själva spelrummet lyser med sin frånvaro men därute i de tomma korridorerna i Hjemmet Mortensens kontorslandskap hittade jag de här två objekten:

Som Alfred Holmgren sa: "Hoppas du slutat gnugga bananen nu, Jonas!" Bilden antyder visserligen att det finns gnuggande kvar att göra men det sparar vi till nästa gång.

Fint promotionmaterial till Punch Out Wii!!. Har Alfred varit morskare? Svar nej.

#blogg

Spelkväll och allt det innebär

Jävligt buskis!

Även jag har blowgat om denna kväll! Se min blowg!

Inaktiv

Alfreds underarm är bisarrt biffig på bilden.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv

Mer buskisblogg! Sjukt bra.

Kullberg: Då skulle du se den i verkligheten. Det är Alfreds skryt-underarm. Den andra är betydligt mindre.


signatur
Inaktiv

Jag gillar mutor. Men i det här fallet är det uppenbart att boxningshandskarna inte är det. Jag, menar ... hur ska man annars spela Punch-Out Wii?

[EDIT] De härna boxningshandskarna kanske kan bli början på en helt ny våg med wiidamage-jutubar.

Jimmy: Som vi längtat!

Resten: Mer buskis lär det bli!


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv

Jag tycker att min mage ser biffigare ut. Men det skyller jag på perspektivet...

Inaktiv

Kinderna ser biffiga ut när du gör den där minen. Jag kommer osökt att tänka på Christer Glenning


signatur
1
Skriv svar