Ny Assassin's Creed-rulle

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av elPresidente:
Skrivet av molis:

Jag har råd med ett ps3 men sparar till dator så det får nog bli till dator då jag har råd med bra sådan

Fy fasen, jag ska nog notera det!

Tycker det var ett jä*la tjat om detta spel nu Få spelet buggfritt ist för att göra 1000 trailers..

Dom har ca. 80 personer som försöker göra spelet buggfritt... och det är inte så många buggar måhända småbuggar som vissa aldrig lär märka. Men jag tror det var en stor glitch dom håller på och fixar nånting med att man dras igenom en vägg..

Nu snackar du i gåtor! 80 personer? Det var illa, andra företag brukar har 1000-2000 pers. Titta blizzard, 1.8miljoner beta testare innan expansionen kom ut.

Medlem

Fin film, lite intetsägande dock.

(w00t 600 posts)


signatur

Bengebolle

Inaktiv

inte introfilmen...

ser ut som något hemmasnickrat grejjs, musikproduktionen är så undermålig...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

emp
Medlem
Medlem

Inte optimerat för fyra kärnor men ett givet köp.

Medlem
Skrivet av elPresidente:
Skrivet av q0rra:
Skrivet av elPresidente:
Skrivet av molis:

Jag har råd med ett ps3 men sparar till dator så det får nog bli till dator då jag har råd med bra sådan

Fy fasen, jag ska nog notera det!

Tycker det var ett jä*la tjat om detta spel nu Få spelet buggfritt ist för att göra 1000 trailers..

Dom har ca. 80 personer som försöker göra spelet buggfritt... och det är inte så många buggar måhända småbuggar som vissa aldrig lär märka. Men jag tror det var en stor glitch dom håller på och fixar nånting med att man dras igenom en vägg..

Nu snackar du i gåtor! 80 personer? Det var illa, andra företag brukar har 1000-2000 pers. Titta blizzard, 1.8miljoner beta testare innan expansionen kom ut.

nu är juh iof inte folk som arbetar med att fixa buggar vid ett spelföretag och betatestare riktigt samma grej.. Betatestarna hittar juh bara buggarna, dom som arbetar med att göra det buggfritt sitter juh och fixar till buggarna.. Filmen var juh heltrevlig annars, hade varit ett sunket intro, men nu är det juh inte introt, satte.. bra skit ^^

Medlem

Nu har ju iofs spelet varit färdigt i snart 2 veckor så det som folk antagligen sitter och gör nu är pc-versionen...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

lika tråkig som de andra filmerna, har inte ens spelat spelet och hans "coola" tricks är redan utjatade, ja mister hascashin vi vet att du kan vrida på hans arm och sparka han i ryggen (Y)


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Eh? Jag ser inte det vakra =P
Imo snygg grafik men animationerna...

Medlem

Blev väldigt imponerad av hur naturligt mjukt allt kändes. Gångstilen, hur tyget rörde sig. Den vackra ljussättningen och de fina miljöerna gjorde inte saken sämre.
Den här gameplayfilmen visade också hur detaljerat och genomtänkt allt är och gubben tappar greppet när en sten träffar honom. Är inte det coolt?! (i ett spel!).
http://gameinvasion.comcast.net/gameinvasion/show/#1327797_as...

Jag vill ha!

edit:*

12
Skriv svar