Kanske är det meningslöst?

Inaktiv
Kanske är det meningslöst?

Snackade i dag med en polare om hur det skulle kunna vara möjligt att arrangera ett evenemang, det alternativa dreamhack för konsoler. Han tycket det lät bra men det var lite fel i tiden, hela Sverige går ju i principen på knäna. Kanske ska jag helt enkelt vänta ut och se vad som kommer att ske? Han skulle i varje fall höra sig för med.

I dag blev det inget gjort, jag har varit sjukt lat och samtidigt nästan skämts för mitt nya beroende, Gears Of War 2, jag bara älskar att sitta i timmar och slakta. Jag har dessutom endast spelat en timme på singel player läget, vilket känns mumma då jag har det att se fram emot.

I morgon ska flickan min till Borås, då ska jag försöka städa lite och eventuellt möblera om. Hoppas jag kan motstå mitt älskade Xbox.

#blogg

Medlem
Kanske är det meningslöst?

Mja han kan ha rätt att det inte är speciellt smart att försöka arrangera det precis nu. Men det som är det smarta är att man får mer tid att tänka på hur man vill ha det hela.

Gears 2 är förjävligt najs, kört igenom det 2 gånger med en polare, finns inget roligare än att motorsåga ner lite grubs

Inaktiv

Ska försöka få en polare hit så vi kan klara det, sjukt roligt att lira. Men har fortfarande inte "ballarna" till att tala i micen framför andra, som min flickvän

1
Skriv svar