FZ träffar Jade Raymond

Robot
FZ träffar Jade Raymond

Året är 1191 och som lönnmördare ska du sätta punkt för Rikard Lejonhjärtas korståg. Vi har pratat med producenten för Assassin's Creed, Jade Raymond.


Inaktiv
Assassin's Creed-producenten talar ut

Förlåt.. men jag måste säga det... hon är vacker :$:)
*Edit* OCH vilket bra jobb hon gör

/gnällspikar

Medlem

tänkte precis det samma

Medlem

EN KJEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inaktiv

Har danskarna gjort AC !!??

Medlem

Suck, ska sluta läsa kommentarer om det här spelet, de har ju ändå inte med spelet att göra..

Medlem
Skrivet av Heya:

Suck, ska sluta läsa kommentarer om det här spelet, de har ju ändå inte med spelet att göra..

Hehe, aja, kul läsning iallafall.:)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Antikvitet

Herregud, skärp er. Intervjun handlar väldigt lite om henne som person och det finns en bild. Kommentera något annat än hennes utseende, snälla.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

snyggare än cevat yerli iaf, som är typ enda man sett senaste månaderna ;D

Inaktiv
Skrivet av Katana:

snyggare än cevat yerli iaf, som är typ enda man sett senaste månaderna ;D

klockrent

Medlem

det var sjukt längesen jag kännde mig så här laddad inför ett spel! trevlig läsning var det och ser fram emot en recension

Medlem

tråkigt att det inte blir någon svårhetsgrad. när man sett gameplay-filmer så har han ju blivit träffad av sådär 4-5 slag men ser lika kry ut ändå. får hoppas att de körde godmode i filmerna då.

hur var det att spela då John?
vad var bra/dåligt?


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Där ser ni, Jade Raymond hatar er alla som pratar om henne istället för spelet. Haha.

Medlem

Verkar roligt spel detta.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Intressant läsning, det var en del saker som jag inte visste sen tidigare. Måste dock erkänna att jag är lite orolig över "sparningssystemet", med autosavningar till höger och vänster, hur svårt kan det vara att implementera ett "spara där du vill" -system? (Jag frågar på riktigt, är inte en programmerare så jag har nte en aning...)

Snygg actionigur förresten, är det något man kan köpa i butik eller är det en som kommer med en C.E eller något? Tack för intervjun iaf


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Håller med beersgarden, om sparningssystemet. Känns mycket säkrare att spara när man så man kan göra om just den biten om man misslyckas. För med autosparningar brukar man få göra om en hel del innan man kommer dit igen, lite störande i längden.

Städerna är ju stora, eller hur? Men är det någon här som har en aning hur stort det kommer vara mellan städerna och sånt?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Hypnosos:

Där ser ni, Jade Raymond hatar er alla som pratar om henne istället för spelet. Haha.

Jag tror hon i smyg gillar det.

Medlem

Tycker det är schysst att inte ha en spara-när-man-vill. Det gör spelet mer utmanande! Annars blir det lätt; gå två steg (Spara) Hoppa upp på plattformen (spara) Titta till höger (spara)... Ett lyckat exempel = Ninja Gaiden Black!

Medlem
Skrivet av flugis:

Tycker det är schysst att inte ha en spara-när-man-vill. Det gör spelet mer utmanande! Annars blir det lätt; gå två steg (Spara) Hoppa upp på plattformen (spara) Titta till höger (spara)... Ett lyckat exempel = Ninja Gaiden Black!

Jag tycker det låter mer irriterande än lätt att spara hela tiden sådär.

Och jag tror inte på ett öre att Ninja Gaiden Black automatiskt blir lätt bara för att man frenetiskt sparar hela tiden, det krävs att man håller sitt liv maxat hela tiden exempelvis.

Medlem

Vad kan hon vara? 20 år? Jösses...men fin var hon

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Intressant läsning, det var en del saker som jag inte visste sen tidigare. Måste dock erkänna att jag är lite orolig över "sparningssystemet", med autosavningar till höger och vänster, hur svårt kan det vara att implementera ett "spara där du vill" -system? (Jag frågar på riktigt, är inte en programmerare så jag har nte en aning...)

Snygg actionigur förresten, är det något man kan köpa i butik eller är det en som kommer med en C.E eller något? Tack för intervjun iaf

Tror inte det handlar om att "det är svårt att implantera det" utan istället har de säkert valt att man inte kan spara när man vill för det inte ska bli någon trial-and-errors-syndrom. Detta sättet de har valt med auto-saves istället leder till att man tänker om en extra gång innan man skär av halsen på tempelriddaren.

Medlem

Allt det här med Autospar och det.... Skulle det inte ta länge och spara om man till exempel är i ett tätbefolkat område, då ska väl varje människas plats sparas? Bara en tanke :P.

Iaf älskar redan spelet ska köpa det före jag ens har konsolen!

Inaktiv

Jaja fin är hon. Men spelet... wow... så sugen man är på o spela det. Men faen att PC-versionen kommer nästa år som först. :/ Är ju långt kvar.

Medlem
Skrivet av John:

Herregud, skärp er. Intervjun handlar väldigt lite om henne som person och det finns en bild. Kommentera något annat än hennes utseende, snälla.

John nästa inlägg måste du ta Screenshot på för det är 1337! =]


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Schysst artikel, lite bättre än vad man brukar se på FZ. Dock så vart det ju rätt mycket man redan visste. Fast hur många frågor finns det kan kan ställa egentligen?
Gillade dock verkligen sparsystemet, känns som att det kommer göra spelet mer utmanande och precis som kovski sade kanske man tänker en extra gång innan man börjar veva med svärd och knivar.

Hur som helst, Assasins Creed ser kukigt bra ut och är farligt nära att ta förstaplatsen som mitt Novemberköp. Dock så har fighterna sett väldigt stela ut.

Och istället för att upprepa det uppenbara och säga hur snygg Raymond är så säger jag att mycket av det som gör henne så baskat cool är ju just det att hon utvecklar ett av de tuffaste spelen just nu.
Fast jag tror det hade vart nyttigare att skippa hela hysterin, inte så skoj om spelvärlden skrämmer bort tjejerna från rampljuset bara för att dom ser bra ut.

Medlem

Men jösses... :/ Som vanligt en massa tjat om Jade. Förmodligen hade det blivit ännu mera om inte John markerat så pass tidigt.
Visst, hon ser bra ut, men jag kan stå i ett lunchrum på universitetet på måndag, kasta en näve grus och träffa ett tjog tjejer som ser minst lika bra ut. Prata om att hon verkar vara duktig på sitt jobb istället, kanske?

Vad gäller spelet ska det bli spännande att se om det lever upp till hypen. Personligen tror jag inte alls att det gör det, men att det fortfarande är ett riktigt bra spel. Håll nintendotummarna för säkerhets skull!

Medlem

Den enda som inte kommenterar hennes utseende är jag. Och det beror på att jag är bög.

Jisses. o.O

Assassin's Creed kommer nog inte bli riktigt så bra som jag trodde. Men helt klart ett spelbart spel.

Medlem

fy fan va snygg hon är!


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Asså jag håller med "dom flesta" Sluta tjata om henne spelet verkar asgrymt, alla andra som gör ett bra jobb då visst hon gör ett bra jobb men seriöst! som sagt många gånger tidigare självklart köp före jag ens fått konsolen (xbox). Jag har älskat varje sekund av trailersna och förhoppningsvi spelet. Håller även med till hälften om sparfunktionen på båda sidor.

Inaktiv
Skrivet av beersgarden:

Snygg actionigur förresten, är det något man kan köpa i butik eller är det en som kommer med en C.E eller något?

Yes, den får du om du köper Limited Edition.

123
Skriv svar