Film från Sudden Strike III

Robot
Medlem
Film från Sudden Strike III

haha smällarna är ju patetiska om du gemför med world in conflict grafik mässigt

Medlem
Skrivet av Snellycat:

haha smällarna är ju patetiska om du gemför med world in conflict grafik mässigt

Håller med, grafiken räcker inte längre. Annars kan det nog vara ett rätt bra spel.

Medlem

Sudden Strike har ju alltid varit det bästa WW2 RTS spelen, så jag är ganska säker på att detta kommer hölla samma höga kvalité även om grafiken inte är lika flådig som konkurenterna.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Tar hellre realism och spelkänsla över imponerande grafik

Medlem
Skrivet av Snellycat:

haha smällarna är ju patetiska om du gemför med world in conflict grafik mässigt

2000-talets värsta vapen vs 1940-talets helt vanliga bomber och liknande. Hmmmmmm
Varför är inte dem lika kraftfulla..... duuuuuuuh!!!

Medlem

Ännu en spelserie med grym 2D-grafik som tvunget skall göras om till ett spel med halvdan 3D-grafik.

Inaktiv

Behåller de vyn som i trailern gör det ju inte så mycket att de går över till 3D om de fortsatt "simulerar" 2D. Har alltid uppskattat serien för att de haft rejält med enheter på bild. Synd bara att det lilla jag provat av spelen hittills har det varit kontrollerna som var värst - att markera enheter osv blev ganska grötigt och svårt. Hoppas de fixar detta i Sudden III.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Skepp och flygplan, ska det vara stridsfordon? Dags för FZ att läsa upp på sin militaria.

riktigt stridsfordon: http://www.soldf.com/images/cv9040.jpg

Medlem
Skrivet av ODDNAME:
Skrivet av Snellycat:

haha smällarna är ju patetiska om du gemför med world in conflict grafik mässigt

2000-talets värsta vapen vs 1940-talets helt vanliga bomber och liknande. Hmmmmmm
Varför är inte dem lika kraftfulla..... duuuuuuuh!!!

Håller med! och skulle man göra explosionerna mer filmiska så skulle det inte bli samma sak...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av ODDNAME:
Skrivet av Snellycat:

haha smällarna är ju patetiska om du gemför med world in conflict grafik mässigt

2000-talets värsta vapen vs 1940-talets helt vanliga bomber och liknande. Hmmmmmm
Varför är inte dem lika kraftfulla..... duuuuuuuh!!!

Du ju inte gemföra dagens värsta bomber med vanliga bomber ifrån 40 talet för det är olika typer. Dem släpper inte atombomber vad jag kan se. Men om vi tar dagens motsvarande vapen för att slå ut tex en stridsvagn handlar det om precisions robotar som riktar in sig på att träffa en svag punkt och slå in i vagnenoch inte bara sprängverkan.

1
Skriv svar