Mass Effects achievement avtäckta

Robot
Medlem
Mass Effects achievement avtäckta

Typ ingen achievement som är på under 10 poäng :D. Så sjukt störigt på Halo 3 där det finns massor med 5-poängs achievements -_-.

Sen lär dock dessa vara mycket svårare att få tag på, Halo3 är enkelt både när det gäller SP delen samt MP delen xD.

Medlem
Citat:

Paramour - Complete any romance subplot - 10 poäng

Hell yeah!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ska nog inte läsa dom eftersom det brukar finnas spoilers i achivements.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

3 veckor har aldrig kännts så långt bort förut

Medlem
Skrivet av Rave:

3 veckor har aldrig kännts så långt bort förut

Så sant, så sant

Inaktiv

Någon som har funderat på vad achivements är bra för egentligen?

Jag menar de fyller ju ingen funktion, eftersom man inte får något för dem. De är ju bara en slags onödig "highscore".

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

Någon som har funderat på vad achivements är bra för egentligen?

Jag menar de fyller ju ingen funktion, eftersom man inte får något för dem. De är ju bara en slags onödig "highscore".

De förlänger speltiden. Sedan jag köpte en 360 har jag märkt att jag spendrar mycket mer tid på ett spel, främst för att jag vill få alla achievements avklarade. Jag tycker de tillför en hel del extra nöje till ett spel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Sant mr.bear .. Innan jag köppte 360 tyckte jag att Achivements var djävulens påfund. Men det är faktiskt riktigt bra.. Det får en typ av pokemon effect, gotta have em all, eller va de heter
Sen att det ju kul att jämföra med polarna vem som har låst upp mest.. Har du mer än polarna är du bättre än dem.. har du mindre är dina polare nördar utan liv

emp
Medlem

Några halvtrista achievements, men överlag ok. Skönt att det krävs flera genomspelningar. Bioshock (som för övrigt hade jävligt tråkiga achievements) gick ju att få 1000/1000 på första försöket.

Medlem

/Me tittar bort

Ska inte läsa. Får vänta och se när spelet släpps. Första genomspelningen ska man inte försöka få achievements!

KoP
Medlem

Äääh.. när jag lirat igenom ett 360 spel ger jag fan i om jag missat hälften av alla achievements.. inte ger jag mig ut på frenetisk jakt efter att plocka varje. Vad är meningen? Man har ju ändå fått uppleva spelet och dess story intakt även om man gett fan i en massa achievements. Inte upplevt den här "måste ha" effekten av det hela tyvärr. :\

Medlem

man vill ju slå sina polare i antal poäng, så enkelt är det!

Medlem
Skrivet av KoP:

Äääh.. när jag lirat igenom ett 360 spel ger jag fan i om jag missat hälften av alla achievements.. inte ger jag mig ut på frenetisk jakt efter att plocka varje. Vad är meningen? Man har ju ändå fått uppleva spelet och dess story intakt även om man gett fan i en massa achievements. Inte upplevt den här "måste ha" effekten av det hela tyvärr. :\

Måste faktiskt hålla med. Ser inget som helst nöje i achievements såvida de inte låser upp en massa extra innehåll.

Medlem

tycker halo 3 använde achievements bra, man får ju mer armors med dom och man vill ju Ha 1000/1000 så man får katanan,har själv 980/1000 måste få double kill med lasern samt lite till.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Vilka tråkiga achivements, vill ha mindre "gör x sak y antal gånger", hellre fler saker som "become a spectre".

Medlem

Tänker inte läsa. Spolier Varning!


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

Roliga achievements enligt mig


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

mytomspunna, inte mytomtalat


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar