Mass Effects achievement avtäckta
Typ ingen achievement som är på under 10 poäng :D. Så sjukt störigt på Halo 3 där det finns massor med 5-poängs achievements -_-.
Sen lär dock dessa vara mycket svårare att få tag på, Halo3 är enkelt både när det gäller SP delen samt MP delen xD.
Någon som har funderat på vad achivements är bra för egentligen?
Jag menar de fyller ju ingen funktion, eftersom man inte får något för dem. De är ju bara en slags onödig "highscore".
De förlänger speltiden. Sedan jag köpte en 360 har jag märkt att jag spendrar mycket mer tid på ett spel, främst för att jag vill få alla achievements avklarade. Jag tycker de tillför en hel del extra nöje till ett spel.
"There are many aspects of human existence that I will never understand..."
Sant mr.bear .. Innan jag köppte 360 tyckte jag att Achivements var djävulens påfund. Men det är faktiskt riktigt bra.. Det får en typ av pokemon effect, gotta have em all, eller va de heter
Sen att det ju kul att jämföra med polarna vem som har låst upp mest.. Har du mer än polarna är du bättre än dem.. har du mindre är dina polare nördar utan liv
Äääh.. när jag lirat igenom ett 360 spel ger jag fan i om jag missat hälften av alla achievements.. inte ger jag mig ut på frenetisk jakt efter att plocka varje. Vad är meningen? Man har ju ändå fått uppleva spelet och dess story intakt även om man gett fan i en massa achievements. Inte upplevt den här "måste ha" effekten av det hela tyvärr. :\
Äääh.. när jag lirat igenom ett 360 spel ger jag fan i om jag missat hälften av alla achievements.. inte ger jag mig ut på frenetisk jakt efter att plocka varje. Vad är meningen? Man har ju ändå fått uppleva spelet och dess story intakt även om man gett fan i en massa achievements. Inte upplevt den här "måste ha" effekten av det hela tyvärr. :\
Måste faktiskt hålla med. Ser inget som helst nöje i achievements såvida de inte låser upp en massa extra innehåll.
Vilka tråkiga achivements, vill ha mindre "gör x sak y antal gånger", hellre fler saker som "become a spectre".