Timeshift premiärpatchat

Robot
Medlem
Timeshift premiärpatchat

*Tackar sig själv för tipset*

Rekommenderar starkt detta spel.

Medlem

Säger tvärtom som Petah, sämsta skiten på länge faktiskt.
Enda grymma är att stoppa, vrida tillbaks tiden.

Grafiken är som en dålig föråldrar bump/shadermapping spel. Fulast på länge.

Spelkänslan suger oxå duktigt.

Ljudet suger oxå... Och storyn blä.

Ändå har jag (hade, avinstallerade den första dagen) allt på absolut max och enbart fps drops i heavy fights.

Blä.

Medlem
Skrivet av Improved:

Säger tvärtom som Petah, sämsta skiten på länge faktiskt.
Enda grymma är att stoppa, vrida tillbaks tiden.

Grafiken är som en dålig föråldrar bump/shadermapping spel. Fulast på länge.

Spelkänslan suger oxå duktigt.

Ljudet suger oxå... Och storyn blä.

Ändå har jag (hade, avinstallerade den första dagen) allt på absolut max och enbart fps drops i heavy fights.

Blä.

håller nog med här. Spelade demot lite och det var ju tokmånga knappar att hålla reda på, sen strulade det sig duktigt med control setup så det blev avinstallation på två röda!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

ptr
Medlem

jag tyckte fan demot var roligt. kan hålla med om att knapparna var trasliga. men sen lärde man ju sig. F för slowmotion, B för att stoppa och v för att spola tillbaka. Något sådant var det ialla fall

Medlem

Hur kan ni tycka att grafiken är ful?
Den är för fan mer än duglig.

Jag hade inga problem med knapparna, ni som är dåliga helt enkelt.

Så här ser det ut för mig med allt aktiverat samt högsta grafiken på allt (Förutom AA(?), som är 8x istället för 16x, men knappt någon skillnad mellan de två).

http://i174.photobucket.com/albums/w91/Hallava/Bild1.jpg
http://i174.photobucket.com/albums/w91/Hallava/Bild2.jpg
http://i174.photobucket.com/albums/w91/Hallava/Bild3.jpg
http://i174.photobucket.com/albums/w91/Hallava/Bild4.jpg

Medlem

Spelet är ju inte fult, och knapparna lär man sig på 20 sekunder. Det känns verkligen som om ni bara kolla lite på det sen gav ni upp. Det här är för mig det största spelet i höst (fast jag ska ju inte glömma Call of Duty).

MVH


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv

Skriker piratkopierade versioner om två kommentarer, vill inte höra sånt. Helst vill jag höra kommentarer som från folk som köpt det omodiferade spelet, för jag gilla demot och funderar på att köpa det.

Sånt passar inte, att man tankar det och sen tror att man kan recensera det.

Svar på understående: Varit med om flera gånger att crackade spel buggat sönder, sen har inte orginalet gjort det. Med det sagt så ser jag idag att spelet och optimeringen faktist funkade, läste igår att den inte gjorde det. Controll setup strulade dock...

Att jag tror att detta är crackade versioner för att ingen köper ett spel för 400 - 500 och sen avinstallerar det för att man är för dålig på att använda knapparna, eller för man har dåligt tålamod med spelkänslan.

Tycker inte ändå man ska göra så. Jag gör inte det, men det får väl stå för mig då.

Medlem
Skrivet av odd:

Skriker piratkopierade versioner om två kommentarer, vill inte höra sånt. Helst vill jag höra kommentarer som från folk som köpt det omodiferade spelet, för jag gilla demot och funderar på att köpa det.

Sånt passar inte, att man tankar det och sen tror att man kan recensera det.

Först och främst måste jag säga att jag fullständigt håller med dig om att man borde köpa spelet.

Men på andra punkten så ser jag inte hur en resension skulle vara olik om spelet är "crackat" eller inte. Spelet är precis likadant väl?
Nu utgår jag självklart ifrån att man spelat igenom hela spelet..

Medlem
Skrivet av odd:

Skriker piratkopierade versioner om två kommentarer, vill inte höra sånt. Helst vill jag höra kommentarer som från folk som köpt det omodiferade spelet, för jag gilla demot och funderar på att köpa det.

Sånt passar inte, att man tankar det och sen tror att man kan recensera det.

Du vet då allt inte mycket om piratkopiering.

Bara för att någon har laddat ner det betyder det inte att det är någon skillad på innehållet om du köper från butik eller laddar ner. (Spel det vill säga)

Och du har visst aldrig varit med om att butiker ibland säljer spelen innan den "utvalda releasedagen"

Ta Half-Life 2 till exempel, flera butiker skickade ut spelet dagar innan dom ens egentligen fick göra det.

Och ytterligare en edit: Vilka "bevis" har du att "2 personer som har kommenterat", har laddat ner det?

Nu känns det som att jag försvarar piratkopiering, det gör jag inte

Denna tråden är iallafall inte till för att diskutera piratkopiering, back to topic! :>

Edits: Stavfel och dyl.

Medlem

Det här spelet är absolut en av de bästa fps spelen jag har lirat på länge. Slår helt klart HL2.

Timeshift kan tänkas vara lite tråkig i början, iaf vad jag tyckte. Men sen efter alla stadsstrider så blev spelet helt underbart. Att kunna manipulera tiden är en av de häftigaste sakerne som finns. Speciellt i senare delen av spelet där man blir tvungen o använda rätt. Kan liknas som bullettime i Max Payne, men här kan man dessutom stanna och gå tillbaka i tiden !!!! Vem vill inte lura sin egen död genom att gå tillbaka i tiden.

Mkt beröm till spelet.. 5/5 av mig


signatur

strippklubb dåligt, vapenaffär bra!

Medlem

galet kul spel.. och snyggt som fan.. gillar det starkt d:

Medlem

Jag tyckte styrningen var "konsoll" -aktig ? Fick ingen precision alls, den liksom släpade efter hela tiden, provade på flera olika grafikinställningar, tänkte om det var för högt inställt eller så, men det var samma på allt jag testade.

Några tips ?

Medlem

Efter att jag spelat lite av fullversionen nu, så kan jag inte mycket mer än att citera en utav förgående talare.

Skrivet av qusack:

Mkt beröm till spelet.. 5/5 av mig


signatur

Hej! jag är ny här.

1
Skriv svar