Demotesta Empire Earth III

Robot
Medlem
Demotesta Empire Earth III

håller på drar ned det men kommeri nte över 300/kb:(


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

*Tackar för sitt tips*

*Laddar ner*

Åt skogen med Fileplanet!

Edit: Helt jäkla värdelöst, spelade i 15minuter sen tog jag bort det.

Medlem

Intressant. Ska bli kul att testa.

Medlem

Jag vet inte... Kanske provar det sen.

Medlem

Gött! Empire Earth 3 demo nu, Need For Speed Pro Street demo ikväll?

Tackar!

Finns på FileFront annars, går snabbare

http://filelist.filefront.com/LatestGameDemos

Medlem
Skrivet av Improved:

Gött! Empire Earth 3 demo nu, Need For Speed Pro Street demo ikväll?

Tackar!

Finns på FileFront annars, går snabbare

http://filelist.filefront.com/LatestGameDemos

Eller inte.

Medlem

Inget tips tack? Tipsade nämligen FZ om demot i går.

Spelet i säg är kul och längtar efter releasen!

Inaktiv

Brukar lira Age of Empires III med polarna på lan.. detta kanske kan ta över

Medlem
Skrivet av Rave:

Brukar lira Age of Empires III med polarna på lan.. detta kanske kan ta över

Kör Age of Empires II istället
Mycket bättre!

Inaktiv

AoE 2 är ju en klassiker.
175 Elite Longbow Men kan man inte ha i många andra spel

Medlem
Skrivet av plastviktor:

AoE 2 är ju en klassiker.
175 Elite Longbow Men kan man inte ha i många andra spel

Ne fan du kör turkarna. Spamma deras elite gubbar med gevär. helt omöjliga att döda.

Medlem

Körde demot igår kväll man lärde sig spelet snabbt och de va rätt coolt... fanns dock vissa saker de kunde fräscha upp lite annars vare ett coolt spel som alla andra Empire Earth spelen

Inaktiv

Testade demot idag.

Gameplay och grafik är helt ok tycker jag även fast demot flyter på lite trögt på min dator.

Däremot är vissa av enheternas voices rätt horribla.
Tex Flametanks vocies som låter fruktansvärt men som tur är kan man ju välja voices off i ljud inställningarna så.

Annars tycker jag att EE3 är helt godkänt utifrån vad demot visar upp men det är ju ej toppklass på nått sätt men helt ok som sagt.

Ska dock bli kula att lira fullständiga verisonen.
hoppas bara dom optimerar grafiken lite mer så det flyter på bättre.

Medlem

Kändes riktigt unket. Grafiken är sådär, voicecastingen är helt infantil. Truppernas pathfinding är seg som sirap. Nä det blir sopkorgen för det här demot.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem

Jag älskade Empire Earth och när tvåan kom köpte jag det och spelade tills jag insåg att ettan var bättre så jag spelade det istället...

Nu när trean kommit blev jag glad men uh... så sjukt dåligt det verkar vara - jag tänker fortfarande köpa och spela för ett spela kan itne vara så här keffigt som demot var...

Grafiken var riktigt illa, jag kanske inte körde tillräckligt hög upplösning men man fick gissa vad enheterna skulle föreställa...

Skickade två anti-tank helikoptrar på en grupp tanks-kanon-liknande tingestar... det hade tagit i runda slängar 45 minuter för dessa att ta sönde en av dessa 45 kanoner... wasap med det?

Tre fiende soldater gick genom en av mina byar och mina byggnader rasade så fort de gick förbi?

Video memory low - kom upp så fort det blev lite drabbning...

Jag fattar inte vociecastingen heller... är mina ingenjörer italienska gansters? Är min helikopter en sexig sekreterare? Helt wacko...

Jag tog bort demon efter 15 minuters spelande... hoppas fullversionen bjuder på något helt annat än demon...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag lirade en omgång och fick följande intryck:

* Grafiken är konstig, kanske inte ful, men konstig... (t ex propotionerna är ibland otroligt fel)

* Flera saker verkar ha ändrats sedan 2:an, t ex att få tech points - va, forska från TC istället för i ett universitet?!

* Få enheter - kanske inte alla var med(?)

* Att få in resurser går snabbt, men wealthen går segt, total obalans.

* Rösterna och det dom säger gav ett stort frågetecken - det är iofs den "Västerländska fraktionen" men ändå...

Aja, skall spela en omgång till, eller två, så får vi se.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar