EXTRA: Fallout DLC kommer till PS3!

Medlem
EXTRA: Fallout DLC kommer till PS3!

Bethesda announced today that the previously exclusive downloadable content for the Xbox 360 version of Fallout 3 will be coming to the PlayStation 3. Bethesda has been working on implementing it for a while and are looking forward to bringing it to PS3 gamers via the PlayStation Network. Operation: Anchorage will be released for PS3 in June, followed by the release of The Pitt and Broken Steel 4-6 weeks apart. Release dates will be forthcoming.

In addition, a new update will be released for PS3 that will allow users to download and play the new DLC. The release date for that update will be announced at a later date.

**UPDATE**

Två nya DLC ska också komma till samtliga tre plattformar, mer i länken.
http://www.strategyinformer.com/news/4284/bethesda-confirms-f...

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
EXTRA: Fallout DLC kommer till PS3!

du glömde skriva att 360 och pc får två nya expansioner med
vid namn Point Lookout och Mothership Zeta

eller du kanske bara råkade glömma det


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Och att spelet ändå inte är bra. ^^

imo


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

du glömde skriva att 360 och pc får två nya expansioner med
vid namn Point Lookout och Mothership Zeta

eller du kanske bara råkade glömma det

Tyckte man kunde ta och läsa resten via länken, men har uppdaterat nyheten. BTW, de två nya DLC kommer också till PS3.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Äntligen! Har väntat på denna nyhet sedan jag köpte Fallout 3.

Medlem

RedMacs blogg är ju som att läsa aftonbladet eller expressen.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:

RedMacs blogg är ju som att läsa aftonbladet eller expressen.

jasså, rubriken är inte vilseledande vilket Aftonbladet är experter på. Förstår inte vad du vill få fram med ditt inlägg.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar