Film: Gears of Wars editor

Robot
oan
Medlem
Film: Gears of Wars editor

ser nice ut. blir nog roligt att leka lite med.

Inaktiv

Satt han på dass och spela in rösten till den där videon eller? ^^


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Tycker att UnrealED är lite jobbig att lära sig. I alla fall så var det till UT2004


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Tycker att UnrealED är lite jobbig att lära sig. I alla fall så var det till UT2004

Inget man direkt kan sitta ner och göra saker i. Man MÅSTE göra tutorials för att få in tankesättet.

Inaktiv

Kan bli roligt att göra banor som man kan spela med polarna

Flakmonkey
Skrivet av Kenchu:
Skrivet av Night Hawk:

Tycker att UnrealED är lite jobbig att lära sig. I alla fall så var det till UT2004

Inget man direkt kan sitta ner och göra saker i. Man MÅSTE göra tutorials för att få in tankesättet.

Helt klart, Buzz hade ju galanta tutorials för UnrealEd till UT2004 och jag har för mig att jag läste att de kommer göra samma sak till UT2007... måste dock säga att när man väl lärt sig grunderna så är den riktigt smidig att trixa runt och förbannat kul ^^

Inaktiv
Skrivet av Kenchu:
Skrivet av Night Hawk:

Tycker att UnrealED är lite jobbig att lära sig. I alla fall så var det till UT2004

Inget man direkt kan sitta ner och göra saker i. Man MÅSTE göra tutorials för att få in tankesättet.

mjo, har testat göra banor i unrealed, men har aldrig fått det o funka The Hammer (till cs/hl osv) är skit lätt o använda för nya mappare

Medlem

skojj me coop på ett pc spel !

Medlem

Kick ass.

Tänk vilka nice MP maps man kan göra.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar