Filmtrio från Timeshift

Robot
Medlem
Filmtrio från Timeshift

ojoj jag ska spela spelet som en noob, verkar roligast

Medlem

Åhh, jag gjorde allt som "elite" gjorde förutom den första delen med tunnan. Hur kunde jag missa det.

Medlem

Tråkigt spel... spray and pray all the way..

Inaktiv
Skrivet av papper:

Tråkigt spel... spray and pray all the way..

Nej, det kräver faktiskt skill tycker jag, i form av att ta ut fienden på ett snyggt vis.. vist du kan spraya och praya, fast om du använder timeshift funktionerna, snor deras vapen och bashar dom.. då blir det plötsligt intressant

Det här spelet rockar tycker jag, det är verkligen kul och prestandan är otroligt.


signatur

http://www.rainbowsix-vegas.net - Rainbow Six: Vegas community

Medlem

det här måste testas

Medlem
Skrivet av HeX|Mysticaly:
Skrivet av papper:

Tråkigt spel... spray and pray all the way..

Nej, det kräver faktiskt skill tycker jag, i form av att ta ut fienden på ett snyggt vis.. vist du kan spraya och praya, fast om du använder timeshift funktionerna, snor deras vapen och bashar dom.. då blir det plötsligt intressant

Det här spelet rockar tycker jag, det är verkligen kul och prestandan är otroligt.

Ja det finns nästan hur många sätt som helst att döda sina fiender på, eller min favorit är när man tar vapnet ifrån dom, och de ger bara upp utan vidare.

Jag har verkligen nött ut det här demot på alla svårighetsgrader flera gånger om. Och det var länge sen sist jag gjorde det. Är det någon som har testat fulversionen ännu?

MVH Geisenhausen


signatur

Hej! jag är ny här.

1
Skriv svar