Blizzard söker folk till nytt MMO-projekt

Robot
Inaktiv
Blizzard söker folk till nytt MMO-projekt

What? Blizzard? Warcraft? no...? YEAS!!!
Hoppas de gör ett riktigt bra spel nu då !

Inaktiv

Hoppas de gör något nytt och unikt mmorpg som äger alla andra mmorpgs!

Qus
Medlem

Jag hoppas på ett nytt Diablo

Medlem
Skrivet av Baaris:

Hoppas de gör något nytt och unikt mmorpg som äger alla andra mmorpgs!

Kommer antagligen inte ramla ut nåt superinnovativt, men det kommer nog med största sannolikhet bli jävligt bra.

Medlem

Håller med raslon fullständigt, tror inte dom kommer göra något helt nytt, dock så blir det nog för j*vla bra!


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem

Får se om de lyckas överträffa WoW eller ej.

Själv tror jag inte att det kommer falla mig i smaken, då jag verkligen inte gillade WoW.

Medlem

Om de ska göra ett till barnsäkert MMO så 'bleeh'. Kanske är nya WoW-expansionen de söker folk till, kan ju vara så att de ska implementera lite ny teknologi etc i den.

Jobba mer på StarCraft II istället Blizzard!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Tror det blir ett starcraft eller Diablo mmo. Dom vågar nog inte lämna sina stor säljare


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Diablo mmo med högsta Diablo 2 känsla skulle jag falla för direkt.

Medlem

Blizzard har aldrig varit särskilt innovativa, det de klipper jävligt bra är att de förfinar genren till en dödlig spets. Oavsett vad nästa titel blir så kommer det bli bra. Sådan härlig garanti kan inte komma någon annanstans ifrån än just Blizzard. MMO bygger på redan kända världar, annars tror jag det blir typ dubbelt så svårt att sälja, så sannolikheten att det är antingen Starcraft eller Diablo är hög. Luktar SC tycker jag iaf. Precis som med Warcraft 3 så "strax" efteråt så kom WoW, så kommer Starcraft 2 släppas, en expansion, för att sedan förstöra miljoner människors liv åter med ett MMO på det. Mina två ören för stunden åtminstone. :heart:


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Vad det än må bli så hoppas jag att spelet kommer suga....


signatur

"Better to ask for forgiveness than permission"

Medlem
Skrivet av raslon:
Skrivet av Baaris:

Hoppas de gör något nytt och unikt mmorpg som äger alla andra mmorpgs!

Kommer antagligen inte ramla ut nåt superinnovativt, men det kommer nog med största sannolikhet bli jävligt bra.

Jag tror faktiskt att det är en ganska stor sannolikhet att dom gör någonting nytt nu. För mig personligen känns det som att ett diablo mmo skulle bli för "mörkt".

skulle du kunna tänka sig vara en uppföljare till world of warcraft? tråkigt isåfall. Jag hoppas verkligen på att något nytt ska komma ifrån Blizzard, eftersom dom lever på gamla serier som snart kommer kännas väldigt utmjölkade. Det kan släppa D3 och sc2 men sen måste det komma på något nytt.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Tror det blir ett starcraft eller Diablo mmo. Dom vågar nog inte lämna sina stor säljare

Skulle nog också tro det...

Muuuu!:)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Är ju självklart att det blir ett Rock N' Roll Racing-mmo

Inaktiv

dom har ju gjort starcraft 2 och warcraft 3 och så wow då.
Diablo har inte vart i ropet sen år 2000 ?

så det är dax nu.

Inaktiv

man vet ju redan nu att vad det än blir så kommer det att ta upp hela ens liv.. precis som wow gjorde.

Medlem

Tror "World of Starcraft" kommer vara roligare isf.....OM det nu blir den titeln och den serien...

Medlem
Skrivet av ToRcH:

Tror "World of Starcraft" kommer vara roligare isf.....OM det nu blir den titeln och den serien...

Hur skulle man lyckas göra world of starcraft?

Medlem

Jag hoppas personligen att dom vågar göra något nytt istället för att säkra pengar.

Medlem

tror tyvärr att det kommer bli diablo online


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

BAAAH orkar inte med 3 år av massa ryktesnack!

(söv ner mig i 3 år så jag kan spela diablo3 already!!!)

Medlem

Tror och hoppas att det inte blir Diablo.. De har ju sagt innan att det ska bli något helt nytt/unikt och då verkar Diablo inte vara speciellt troligt..


signatur
Medlem

Diablo online vore ju en dröm , älskar storyn så mörkt o brutalt, läst alla Diablo böcker med! de kan jag varmt rekomendera!

Medlem

Eh, world of warcraft är ju som diablo online. dom har ju tagit hur mkt som helst ifrån det. Lär knappast bli ett diablo online, vafn skulle det innehålla liksom haha. blir ju precis som wow..

Medlem
Skrivet av phobic:

Eh, world of warcraft är ju som diablo online. dom har ju tagit hur mkt som helst ifrån det. Lär knappast bli ett diablo online, vafn skulle det innehålla liksom haha. blir ju precis som wow..

Speciellt inte nu när Hellgate finns också som är gjort av blizzard/diablo-folk och ska vara väldligt likt ett Diablo i 3D.. Inte en chans att det blir nått World of Diablo.. WoW kommer man säkert spela ett bra tag till, så de måste vara nått som inte konkurerar med det.


signatur
Inaktiv

Nää... De måste skoja, ännu ett MMO? Fan, jag som hade stora hopp för Blizzard förut.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Nää... De måste skoja, ännu ett MMO? Fan, jag som hade stora hopp för Blizzard förut.

MMO's e ju as kul, och kom inte och säg att blizzard inte kan göra mmo's, kolla bara på hur många som spelar/spelade WoW (jag spelade). det skulle dock känns otroligt segt om dom släppte når som liknade nåt gammalt, jag vill spela nya mmo's!!

Medlem

Men NEJ blizzard?! What ze fuck? Inte ett till MMO, gör en ny underbar singleplayer upplevelse istället. (Okej SC 2) Men ska dom börja på ännu något nytt så kan dom väl fixa något helt nytt singleplayer lir, med multiplayer.. Måste juh inte vara mmo för att det ska bli stort i multiplayer, kolla Diablo 2 och Starcraft liksom, hade juh inte varit mycket utan multiplayer..

Jag har verkligen ingen lust att springa runt med min "improved epix machine gun" och sammla på mig 20 zergling ben så jag kan få min nya "marine helmet of gå och dö"

Medlem

Ett MMORPG med Isometric view (ala Diablo, Ultima Online eller Never Winternights), det vorre mumma det

123
Skriv svar