Speltoppen oktober

Robot
Medlem
Speltoppen oktober

Den ständiga frågan är dock, hur MÅNGA spel har sålts, och vilken plattform ligger den största mängden sålda spel på.

Redaktör

Vi vet inte. Om vi fick de siffrorna skulle vi publicera dem.


signatur
Medlem

hur fan kan CS ligga så bra hit hela tiden fortfarande!?


signatur

La la la lag!

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi vet inte. Om vi fick de siffrorna skulle vi publicera dem.

Mmm, och det är synd, kollade på deras sida för länge sedan men verkar som om det är en stor hemlighet.

Flakmonkey
Skrivet av abbe:
Skrivet av Tompa:

Vi vet inte. Om vi fick de siffrorna skulle vi publicera dem.

Mmm, och det är synd, kollade på deras sida för länge sedan men verkar som om det är en stor hemlighet.

Och jag förstår inte varför det ska vara så känsligt eller svårt att publicera... kan de få in exakta siffror i USA, Japan och övriga Europa borde de klara av det i Sverige... undrar vem man ska skriva till för att klaga

Inaktiv
Skrivet av Puttrich:

hur fan kan CS ligga så bra hit hela tiden fortfarande!?

Yngre personer upptäcker spelet.. du vet att varje år blire ca 100 000 nya 14 åringar Har slarvat bort uppgifterna till mitt steam account .. Funderar på at ge Cs en ny chans.. saknar Iceworld

Inaktiv
Skrivet av Rave:
Skrivet av Puttrich:

hur fan kan CS ligga så bra hit hela tiden fortfarande!?

Yngre personer upptäcker spelet.. du vet att varje år blire ca 100 000 nya 14 åringar Har slarvat bort uppgifterna till mitt steam account .. Funderar på at ge Cs en ny chans.. saknar Iceworld

Tror snarare att det är lite äldre folk som börjar spela-

Medlem

Om ni inte kan ge oss exakta siffrorna är det ju helt värdelöst. Sluta med den här skiten isånnafall eftersom det i min mening inte verkar stämma.

Redaktör

Skjut inte budbäraren - det är Dataspelsbranschen som tar fram statistiken, inte vi.


signatur
1
Skriv svar