Robot
Folklore

Game Republics första Playstation 3-titel var i ärlighetens namn ingen höjdare. Genji: Days of the Blade var visserligen vackert, men knappast en dröm att spela. Deras andra försök heter Folklore och de har sannerligen tagit ett par rejäla kliv framåt.


Medlem
Funkar Folklores genreblandning?

Testade demot och gillade iaf den lilla biten man fick testa. Kommer nog att köpa detta senare i December.
Har lite andra spel som jag prioriterar innan detta.

Ps, någon mer som inte är van vid sixaxis när man sliter ut själarna ?
Jag råkade rycka till så mycket med kontrollern att jag fick en fläskläpp när jag spelade.
:$


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Har inte testat spelet men min dotter på 13 älskar demon... Blir nog ett köp som julklapp åt henne!!!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Flakmonkey
Skrivet av Ctrl:

Ps, någon mer som inte är van vid sixaxis när man sliter ut själarna ?
Jag råkade rycka till så mycket med kontrollern att jag fick en fläskläpp när jag spelade.
:$

Hehe, du behöver faktiskt inte göra några stora rörelser, bara ett litet snabbt ryck fungerar.

Medlem

Har testat demot, och tyckte att det hade en helt otrolig atmosfär. Ska nog låna spelet av en polare som snart är färdig med spelet.

Medlem

Nosnos: Mjo, jag vet. Men säg det till dom med Wii kontrollers med.
Sedan så sitter jag sällan med kontrollern i knät. Har det typ i brösthöjd typ.
Lite som gollum i Lotr "my precious!" ställning.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Skojar ni eller? Har recenserat detta spel och det är det sämsta jag har spelat på evigheter tamejf*n.

http://www.skavibe.com/articles.php?id=995


signatur
Medlem

Högsäsong för recensioner på fz nu? Nice.

Medlem

Tråkigt spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Kul spel definitivt, grafiken är som sagt underbar

Medlem

stavfel i en rubrik. ordet "design"


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

spelade igenom demon och blev riktigt impad av grafiken. och musiken är fantastisk. självklart köp när csnpengarna trillar in.

Åke, det är inte ett ölamedpolarnaspel, håll dig till fifa istället.. Intressant recension skrev du iaf, skön vokabulär.

Redaktör
Skrivet av DonGrif:

stavfel i en rubrik. ordet "design"

För lite kaffe till korrekturläsaren. Tack för rättelsen.


signatur
Medlem
Skrivet av Åke Vader:

Skojar ni eller? Har recenserat detta spel och det är det sämsta jag har spelat på evigheter tamejf*n.

http://www.skavibe.com/articles.php?id=995

Du lär aldrig bli publicerad...tro mig... Jo kanske som ett avskräckande exempel... Helt otroligt vokabulär du har förresten, vekligen imponerande...

Folklore med polarna? smart drag...

Ger Folklore 4/5 men instämmer med FZ om att det är lite annorlunda och att det kan vara lite irriterande att köra om vissa partier med båda karaktärerna. Men man använder iofs Folksen lite olika...

Inaktiv

där blir det nog ett köp

Medlem
Skrivet av Cortex:
Skrivet av Åke Vader:

Skojar ni eller? Har recenserat detta spel och det är det sämsta jag har spelat på evigheter tamejf*n.

http://www.skavibe.com/articles.php?id=995

Du lär aldrig bli publicerad...tro mig... Jo kanske som ett avskräckande exempel... Helt otroligt vokabulär du har förresten, vekligen imponerande...

Folklore med polarna? smart drag...

Ger Folklore 4/5 men instämmer med FZ om att det är lite annorlunda och att det kan vara lite irriterande att köra om vissa partier med båda karaktärerna. Men man använder iofs Folksen lite olika...

Det var dock verkligen inte bra...


signatur
Inaktiv

Lirar Folklore och är helt fast. Fantastisk grafik och skön musik. Helt klart ett topp spel. Det fick mig att till sist upphöra använda min 360 Iaf tills det kommer ett nytt storspel till den.

4.5/5

PS360 ftw. Men PC är fortfarande bäst

1
Skriv svar