Monster & Regn

Inaktiv
Monster & Regn

I dag var det bra väder, borde egentligen har lyssnat på min flickvän och gått ut och rört på mig. Men faktum är det att jag är så fast i Gears Of Wars 2 att det mästan skulle göra ont att lämna det. I dag så testade jag på Team Deathmatch vilket var ganska roligt. Det tog ett tag att komma in i det men sen gick det mycket bra i matchen där jag slutade på en hedrande andra plats i mitt lag. Inte dumt för att vara första gången.

Sen spelade jag horde i ca 5 timmar. Det är sjukt roligt att bara slappa och slakta små och stora monster, eller som min flickvän kallar dem - Emos - Kanske har hon rätt?

Nu sitter jag och kollar på America's toughest job verkar vara ett ganska trevligt program. Dock så känner jag att jag hellre hade lirat lite på min älskade spelmaskin. Får göra detta senare dock!Efter Burn notice som jag har längtat efter i ett bra tag, känns skönt att andra säsongen är här nu.

Dock så söker jag efter människor att spela med. Skriv gärna era gamecardnamn i kommentar fältet, tröttnat på 11 åringar som bara skriker.

I morgon ska jag städa och möblera om och ställa ordning mina högtalare.

Då finans krisen är som hårdast då måste man dela med sig och visa mänsklig värme. Alla har inte råd med spel + Xbox Live Guld, så har jag 48 h Xbox Live Guld i fall någon vill ha - Skriv gärna ärligt i fall ni inte har Guld.

#blogg

Medlem
Monster & Regn

SvDvorak kan du adda om du vill lira horde någon gång, fast jag brukar inte starta igång min 360 så mycket nu längre. Men ser du mig online så är det bara att säga till så är jag på.

Inaktiv
Skrivet av Dvorak:

SvDvorak kan du adda om du vill lira horde någon gång, fast jag brukar inte starta igång min 360 så mycket nu längre. Men ser du mig online så är det bara att säga till så är jag på.

Stängde nyss ner min älskade maskin, lägger således till dig i morgon! Damma av den nu då!

1
Skriv svar