Hellgate: London tjuvstartar - med problem

Robot
Hellgate: London tjuvstartar - med problem
Medlem
Hellgate: London tjuvstartar - med problem

hittade det inte på game idag, jävla skumt.

Medlem

Finns väl på spelbutiken tror jag, massa killar i klassen prata om det idag... Funderar på att köpa det dock, verkar ganska roligt


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Inaktiv

Fan... webhallen skicka men har inget kolli så vet inte vart skiten är och nu slutar jag inte förrens 10
Hade hoppats på att få ägna mig åt lite självterapi inatt, men icke...

Inaktiv

Jag tänkte köpa det över nätet via EA store, men när man ska fylla i och betala så går det bara välja Canada eller United States som land, äh då skiter ja i det, verkar ändå inte så jättebra (och rätt oklart/buggigt).

Inaktiv

Jag tror att spelet släpps först den 2:e november i Sverige, och inte på Halloween som i resten av världen >_<


signatur

All men are cremated equal

Medlem
Skrivet av Conan:

Jag tänkte köpa det över nätet via EA store, men när man ska fylla i och betala så går det bara välja Canada eller United States som land, äh då skiter ja i det, verkar ändå inte så jättebra (och rätt oklart/buggigt).

http://eastore.ea.com/store/eaemea/sv_SE/DisplayHomePage


signatur

tjenare!

cxl
Medlem

Går utmärkt att handla över EA Store, men som sagt du måste välja rätt store att handla i först.

Inaktiv

Jag tyckte det såg lite konstigt ut att man ska betala extra för att kunna ladda ner det i framtiden... vadå , ska jag inte kunna installera spelet som jag köpt när jag har bytt hårddisk tex om ett år ? och betala 5$ för att få ladda ner det , kanske , under 2 år.... Bull....

Medlem

spelet verkar endå vara skit,.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

spelet verkar endå vara skit,.

Alltid trevligt med såna här fina kommentarer som tillför absolut inget till konversationen

Ett bättre förslag skulle vart, varför tycker du spelet är skit? Har du spelat spelet, demot osv och säger så av egen erfarenhet? Eller dömer du efter bilder/filmer som släppts?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv

Jag är väldigt sugen på det faktiskt. Är det nån som vet om man kan ladda ner och bränna det på en dvd eller nåt , så att man inte behöver bekymra sig om det där med nedladdningen i två år bara.

Ska tillägga att jag hittar ingen info om detta på deras support.... skitsida för den delen....

cxl
Medlem

Ja, du laddar ner en krypterad fil från EA, sedan packar nedladdnignsverktyget upp den så det är bara att bränna de uppackade installationsfilerna sen.

Medlem

Körde demot. Detta glänser.

Ska köpas snarast möjligast.

Äntligen ett bra hack´n´slash

Detta kan verkligen rekommenderas!!


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

Inaktiv
Skrivet av cxl:

Ja, du laddar ner en krypterad fil från EA, sedan packar nedladdnignsverktyget upp den så det är bara att bränna de uppackade installationsfilerna sen.

Tack så mkt , nu ska de handlas. 8)

Medlem
Skrivet av cxl:

Ja, du laddar ner en krypterad fil från EA, sedan packar nedladdnignsverktyget upp den så det är bara att bränna de uppackade installationsfilerna sen.

Jag gjorde så på BF2142, men varenda gång jag installerar det och ativerar det för att kunna spela så räknas det som en gång. Och på BF2142 får man bara tanka ner 8 gånger eller vad det är. Jag har nog 2 kvar nu efter jag b.la fått hårddisk-krash och installerat det på en ny dator. Rekommenderar INTE att köpa det via EA-store.

Medlem

Webhallen har skickat mitt exemplar, får det troligen imorrn, längtar sjukt mycket

Spelade betan från i mitten av september tills den tog slut och är verkligen helsåld på spelet. Håller inte rikigt samma klass som deras tidigare spel(Diabloserien), men helt klart svinkul.

Medlem
Skrivet av Conan:

verkar ändå inte så jättebra (och rätt oklart/buggigt).

Buggigt som fan, men skitkul ändå!:D

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Molotov:

spelet verkar endå vara skit,.

Alltid trevligt med såna här fina kommentarer som tillför absolut inget till konversationen

Ett bättre förslag skulle vart, varför tycker du spelet är skit? Har du spelat spelet, demot osv och säger så av egen erfarenhet? Eller dömer du efter bilder/filmer som släppts?

Ditt inlägg var mer värdelöst än hans. Orka med folk som försöker läxa upp andra för att verka duktig på internet.

Demot var kul iaf Får nog testa det.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av Wilcon:

Webhallen har skickat mitt exemplar, får det troligen imorrn, längtar sjukt mycket

Spelade betan från i mitten av september tills den tog slut och är verkligen helsåld på spelet. Håller inte rikigt samma klass som deras tidigare spel(Diabloserien), men helt klart svinkul.

hållrt helt med dig ska också köpa det när jag ahr pengar:P
diablo serien kommer alltid finnas i mit hjärta<3
längtat efter ett roligt roll spel länge och nu har det kommit:D:heart::heart:


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

för er som gillar Diablo så kan jag rekomendera ett spel som heter "loki" Inte riktigt samma klass som D2 men bra ändå!

Inaktiv

Aha! Tack för tipset!

Medlem

Ett riktigt bra spel. Bättre skillsystem än diablo 2. Det är inte lika kämpigt i början. Dock kan det kännas lite tråkigt innan man nått nivå 10-15 då fler skillalternativ frigörs.

Man belönas av att sprida sina skills. I diablo 2 så fick man hålla sig till samma träd (och helst skill) annars fick man snart smisk med sin sorceress.

Kör med en evoker nu, och det är fett kul att rocka loss med spectral lash och lightning fields.

1
Skriv svar