Need for Speed-demo på fredag

Robot
Medlem
Need for Speed-demo på fredag

Är det bara jag som inte hört om att det ska komma ett nytt NFS ? ...lol

Medlem

Skulle tro det faktiskt.

Medlem

Nice!
Synd bara att jag kommer vara hemma hos mina föräldrar fredag-söndag Har bara min gamla sega laptop där så jag kommer inte kunna testa det förrän söndag kväll

Medlem

Fasen, bästa spelåret på länge och en ny datorn var på G men så kommer de där extra utgifterna som man inte vill ha och allt blir bara piss...

Enjoy, alla som kan.

Medlem

WOOHOO! har längtat, spelet verkar bli väldigt ballt och att dom har gått en ny väg med NFS tror jag det kan bli hur bra osm helst.


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Avstängd

möh.. gief ps3 demo

Medlem

Urgh, kommer säkert att vara samma forced 640x480-skit som vi fick på 360n

Medlem

lär vara nån kass konsolsmittad version indeed.

Medlem

Usch jag hoppas verkligen inte konsolfolket har ännu en gång smittat av sig på PC-versionen :(... förövrigt längtar jag tills att få testa.

Medlem
Skrivet av Katana:

lär vara nån kass konsolsmittad version indeed.

hahahaha...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Bilspel är ju bäst på konsoll tycker jag, helt klart !

Men jag är ju lite av en konsoll fanboy också hehe...tycker ju FPS är bäst på konsoll också så... ;P.

Medlem

Äntligen


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Bilspel är ju bäst på konsoll tycker jag, helt klart !

Men jag är ju lite av en konsoll fanboy också hehe...tycker ju FPS är bäst på konsoll också så... ;P.

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

.tycker ju FPS är bäst på konsoll också så... ;P.

OMG !!! TERRORIST !!!!

Medlem

JAAAAAAAAAAA !!!!11oneone + shift


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

im so not looking forward to it

Medlem

Ratt stödet brukar vara bra i NFS spelen, så jag föredrar att köra på pc:n med ratten.

Medlem

det kan jag tyvärr inte hålla med om, nyaste NFS som faktiskt lyckas förmedla lite kännsla genom min momo force-ratt är nfs porsche.
Kanske bara jag som är kräsen och van med simbins bilspel och Lfs osv

Medlem

Är lite nyfiken på fysiken och realismen, ska ju vara en hel del fler fysikvariabler denna gången, normal grip-racing kommer nog också sitta fint i kontrast till alla attityd-spellägen de pumpat ut de senaste åren, men även om denna förstås också lider utav attityd problem så så länge själva racingen inte lider utav det är jag all go.

All in all, jag är försiktigt optimistisk.

Medlem

Jag har varit med om för många gånger att spel har fruktansvärt stöd för rattar, som tex. Rallisport Challenge, så i min bok är det ändå rätt bra force feedback. Sen så är ju kör känslan som den är, men det är i alla fall inte lika illa som det kunde ha varit.

Medlem

Får vell hoppas att pc-demot är bättre än det till 360.
Carbon var en stor besvikelse och tyvär kändes styrningen i bilarna nästan den samma som i pro-street.
Hade höga förväntningar på spelet men, nej det blir nog pgr4 för min del istället.

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Urgh, kommer säkert att vara samma forced 640x480-skit som vi fick på 360n

kunde knappast vara så på 360n :/ jag tyckte det såg sjukt snyggt ut

Inaktiv

jag gissar att körkänsla och annat som gör så att det känns som att man hanterar en bil slopats, precis som vanligt i de nyare nfs spelen?


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem
Skrivet av nkembo:

jag gissar att körkänsla och annat som gör så att det känns som att man hanterar en bil slopats, precis som vanligt i de nyare nfs spelen?

Läs texten som står i din avatar, förstår du inte kan jag förklara med att nfs inte är simulatorer, de är skapade till "den stora massan". De måste alltså göra det lätt att spela för alla, vilket de oftast lyckas rätt bra med.

Vilket NFS-spel i ordningen är detta och finns det fler än det finns sims-expansioner?
Jag tycker man läser om nya NFS-spel en gång i halvåret. Kan ännu ett spel verkligen erbjuda något nytt?

Medlem

Demon avgör nog om man köper spelet för mig................

Medlem

Jag minns, med ett gyllene skimmer, demot av den första delen i den här spelserien "The need for speed". Oj oj oj vad jag tyckte det var bra. Att göra "doughnuts" med en Dodge Viper hemma vid datorn hade aldrig varit så tilltalande. Tyvärr utvecklades inte spelserien i den rikting jag önskat, och de senare spelen har varit betydligt mer yta än innehåll enligt min mening.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Bt
Medlem

Kommer nog suga.

Ytterligare ett bil-spel liksom...


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Vart e demot? Fredag idag

123
Skriv svar