Unreal Tournament III färdigt

Robot
Medlem
Unreal Tournament III färdigt

Fantastiskt!

Hoppas det funkar bättre än beta-demot

Inaktiv

Yay! Då hinner jag vänta på ATIs HD1300 för att se om det är nåt att ha

Medlem

Är stort fan av UT-serien sen tidigare och har längtat efter detta sen 2005.

Tyvärr insåg jag efter ett par omgångar i beta-demot att jag inte kände det minsta sug efter mer... Hm...

Medlem

Ska bli nice att testa det som det ska se ut, har för mig att det inte var högupplösta texturer med i demot?

Inaktiv

tyckte inte demot va något speciellt

Medlem

Tycker det här spelet e underbart! Har tagit det bästa från UT1 och UT2004 och smällt ihop det till ett grymt FPS! tror att hela komemr vara ännu bättre ään det lite buggiga beta demot

Medlem

Vad var det som var så farligt med demon? Jag tyckte det var oerhört roligt och av vad jag kan komma ihåg så upplevde jag inte några problem. Ännu ett spel som ska inhandlas.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Vad var det som var så farligt med demon? Jag tyckte det var oerhört roligt och av vad jag kan komma ihåg så upplevde jag inte problem. Ännu ett spel som ska inhandlas.

Jodå, det var kul. Men vissa hade lite optimerings och latencyproblem. Men det var ju ett beta-demo så det tycker i alla fall jag man kan ha överseende med. Speciellt då det bara gällde vissa, utsatta, system. Men det gällde inte alla då.

Men en sak jag funderat över; var det bara jag som tyckte tempot var lite lägre än i tidigare UT-spel?


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

VART ÄR MIN SKARPA VERSION AV DEMOT????????????????? FÖR HELVETE EPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Jag hoppas verkligen att UT3 fullversion innehåller instagib!

Medlem

provade bara lite deathmatch i demot, det var inte så kul, men då är ju inte DM det roligaste precis.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av zZGurraZz:

Jag hoppas verkligen att UT3 fullversion innehåller instagib!

verkligen...bryr mig inte alls om Assault, fjanta runt i tanks, helis, hoverboards etc..

InstaGib ska det va ! Faktiskt gillar jag inte vanliga DM/TDM...InstaGiiiiiiiiiiib !!!
:heart:


signatur

Make a hole !

Medlem

Den 22 i europa


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem
Skrivet av Mellanare:
Skrivet av mr.bear:

Vad var det som var så farligt med demon? Jag tyckte det var oerhört roligt och av vad jag kan komma ihåg så upplevde jag inte problem. Ännu ett spel som ska inhandlas.

Jodå, det var kul. Men vissa hade lite optimerings och latencyproblem. Men det var ju ett beta-demo så det tycker i alla fall jag man kan ha överseende med. Speciellt då det bara gällde vissa, utsatta, system. Men det gällde inte alla då.

Men en sak jag funderat över; var det bara jag som tyckte tempot var lite lägre än i tidigare UT-spel?

lägre? den är maxat mera än nånsin.
därimot om man inte kan röra sig rätt så kan det nog upplevas som segare då man ej har med dodge-jump.
men som sagt tempot är sjukt snabbt, aldirg förr har man haft så lite reactions tid på sig.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av zZGurraZz:

Jag hoppas verkligen att UT3 fullversion innehåller instagib!

Annars kan man ju skapa en egen mutator på några min med instagib!

Inaktiv

Instagib är för sorgligt, iCTF har iof åtminstonde _lite_ taktik och mål i sig, men iTDM/iDM är ju mindless point'n'klick zzzzzz duger enbart till hitscan-träning för riktig TDM/DM.

Hädelsen Epic gjorde iom bortplockningen av dodgejump, flyttade dom in högt på listan "people id like to kick in the nuts".

Medlem

Instagib är så tråkig. Nu säger vi det till alla vi känner. Bränn ner instagib...

Inaktiv
1
Skriv svar