Inget Metal Gear Solid 4 i vinter

Robot
Medlem
Inget Metal Gear Solid 4 i vinter

Detta var väl old news eller?

Medlem

Jag tycker det ser snyggt ut men har inte spelat nåt av spelen.

Medlem
Skrivet av Muggel:

Jag tycker det ser snyggt ut men har inte spelat nåt av spelen.

om du har en gamecube borde du prova metal gear solid:the twin snakes, det är en remake utav det första mgs. sen om du tyckte om spelet borde du spela mgs 2 och mgs 3 till ps 2(om du har en ps2).


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

phew, good news, nu blir det inte lika många spel på samma gång.

Hoppas de använder tiden väl.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Inaktiv

Håller med första posten visste vi inte redan detta eller är det bara dejavu ?


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

Hmm... denna filmen har jag redan sett. Kan det vara så att jag sett den på Japanska innan kanske ?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av Muggel:

Jag tycker det ser snyggt ut men har inte spelat nåt av spelen.

om du har en gamecube borde du prova metal gear solid:the twin snakes, det är en remake utav det första mgs. sen om du tyckte om spelet borde du spela mgs 2 och mgs 3 till ps 2(om du har en ps2).

Tycker man bör spela orginalet till PSX och inte Twin Snakes, de har överdramatiserat allt med Matrix-sekvenser samt att dialekterna på vissa av karaktärerna inte är som de borde etc.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

"Tycker man bör spela orginalet till PSX och inte Twin Snakes, de har överdramatiserat allt med Matrix-sekvenser samt att dialekterna på vissa av karaktärerna inte är som de borde etc"

orginalet är bäst men det nya har ju bättre grafik och det var mest det jag tänkte på när ja sa att han borde spela det


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ännu ett skäl till att vänta med inköp av PS3! Kanske när dem bra spelen kommer till ps3 så har priset sjunkit så pass att den är billigare än xbox360??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Ännu ett skäl till att vänta med inköp av PS3! Kanske när dem bra spelen kommer till ps3 så har priset sjunkit så pass att den är billigare än xbox360??

den kommer inte bli billigare än xbox, men den har redan bättre spel.
next argument please

Medlem

^- Väldigt bra argument när du bygger det helt på åsikt utan någon som helst fakta. Men om du vill göra det till att argument värt att ens diskutera så kan du ju gå in och kolla på gamerankings vilken konsol som har mest spel och högst betyg på titlarna.

P.s Kollar in din fotoblogg ibland, keep up the good work!

Inaktiv

Den billiga ps3 an är billigare än 360 elite så där kan man iaf säga att ps3 har lägre pris, och definitivt mer prisvärd med tanka på vad man får för pengarnna.

en ps3 40 gigs version ligger på 4.450 och en 360 elite på 4.800 .

Medlem

^-- är inte ps3 40gigs versionen en motsvarighet till core paketet? Typ ingen BC o tagit bort USB portar? Medans elite är motsvarigheten till dyrast versionen av ps3an?

varför inte jämnföra ps3 40gigsversionen med premium istället, verkar vettigare i min uppfattning. så 3099 kr versus 4.450?

hehe i'm just teasing you BBB, continue on with your rant.

p.s, eliten kostar 4.200 kr på webhallen.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- är inte ps3 40gigs versionen en motsvarighet till core paketet? Typ ingen BC o tagit bort USB portar? Medans elite är motsvarigheten till dyrast versionen av ps3an?

varför inte jämnföra ps3 40gigsversionen med premium istället, verkar vettigare i min uppfattning. så 3099 kr versus 4.450?

Vrf skulle han det? PS3-versionens "core" erbjuder minst lika mkt som xbox360 elite. Inse faktum


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Men gud börja grina då småungar.
Fan vilket gnäll det är hela tiden om vilken konsoll som är bäst.

Medlem
Skrivet av Jianlian23:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- är inte ps3 40gigs versionen en motsvarighet till core paketet? Typ ingen BC o tagit bort USB portar? Medans elite är motsvarigheten till dyrast versionen av ps3an?

varför inte jämnföra ps3 40gigsversionen med premium istället, verkar vettigare i min uppfattning. så 3099 kr versus 4.450?

Vrf skulle han det? PS3-versionens "core" erbjuder minst lika mkt som xbox360 elite. Inse faktum

jajo men det har ju ingen betydelse vilket paket du än använder så kommer du inte få med en blu-ray med en 360. men om du så vill så får man väl med en 120 gigs hårddisk med eliten? plus att eliten var billigare än han påstod. Se, det var inte bara att inse faktum.

Medlem

Så, kan man räkna med att det kommer i augusti eller september någon gång? För inte lär de släppa en sånhär stor titel under sommaren när spel i allmänhet säljer väldigt dåligt.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Hmm... denna filmen har jag redan sett. Kan det vara så att jag sett den på Japanska innan kanske ?

Filmen är gammal. Nog därför det står "Kolla in den senaste filmen som tröst." Hade det varit en helt ny film hade det kanske publicerats som en egen nyhet eller fått lite mer omnämnanden.

emp
Medlem

Att folk alltid ska ta upp Xbox 360 Elite... ingen som är frisk köper den. Wowow, 120Gb hårddisk... zzz.

Inaktiv

Man lär sig något nytt varje dag, mars räknas som vinter

Men uppskjutet till andra kvartalet? Det sa väl inte så mycket med tanke på att andra kvartalet infaller redan i april..


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Medlem

Metal Gear Solid "spelet man inte får spela utan endast titta på" På en timma har man väl hunnit spela en kvart resterande är bara ett evigt filmsekvens tittande.

Inaktiv

Metal Gear Solid *spelet som inte är för "alla"* På en timma har man väl hunnit att gå igenom alla sinnestånd som finns och det är liksom det som är poängen med spel, såsom film eller musik.
Men vill man jobba med fingrarna i ett sinneslött tidsfördriv, så finns ju fortfarande tetris.. eller wow.


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Medlem

360 o PS3 är redan Passe PC ftw BOOM


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Det har väl alltid varit 2008 sen något år sen vad jag kan komma ihåg.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Bill:

360 o PS3 är redan Passe PC ftw BOOM

Jag är inte så säker på det längre. Jag köpte nyss "ett spel för windows" (där står det klart och tydligt att man måste ha senaste uppdateringen från windows bla. och vad det kan innebära i framtiden får ni tänka ut själv,) men i alla fall så satte jag i skivan i DVD-brännaren och ta mig fan, det funkade inte. På supporten säger de att man ska ha en läsare, inte brännare, då skite.. skivan tydligen inte funkar då.
Jag har aldrig tyckt att installera och att klura lite har varit några problem med PC spelandet hittils men när man måste ha olagliga kopior för att kunna spela, då kan de ta mig f*n dra åt h*lvete.


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Medlem
Skrivet av Soilbleed:

Metal Gear Solid *spelet som inte är för "alla"* På en timma har man väl hunnit att gå igenom alla sinnestånd som finns och det är liksom det som är poängen med spel, såsom film eller musik.
Men vill man jobba med fingrarna i ett sinneslött tidsfördriv, så finns ju fortfarande tetris.. eller wow.

Men det är ju filmsekvenser hela tiden i spelet även fast man har lirat i flera timmar.. Nä orka jag vill spela inte titta, visst om det är någon gång ibland men när det är hela tiden näe då blir det bara drygt...

1
Skriv svar