Clive Barker's Jericho filmat

Robot
Medlem
Clive Barker's Jericho filmat

Ett tips är att inte titta för mycket på de olika filmerna de har lagt upp, spelet är skräp i det renaste form och jag tror få personer som köper detta kan ärligt talat säga att de är nöjda med vad de får...

Medlem

Och mitt tips är att köpa det, kanske inte nu men i framtiden när priset gått ner, underbart spel i min uppfattning.

Och till personen ovan, vilka fps har du ärligt fått vad du betalat för? Jag hade en bättre upplevelse med detta än med t ex halflife 2.

Medlem

Jag håller med dej Drunken_monkey_boxer! Jag gillar det skarpt!

Personligen tycker jag det är milsvida bättre än just HL2 Episode 2, på alla sätt och vis.

Alla har inte samma smak som dej, Cane.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Många fps faktist under åren men kanske får hålla det till några någorlunda nya för att göra listan rimlig.

Half life 2 som du påpekade, tusen gånger bättre än detta. Prey, Bioshock, sp only precis som jericho men trots det tusen gånger bättre. Quake 4 t.ex. Kan inte komma på så här många FPS spel jag köpt nyligen men de flesta är då mycket bättre än jericho som måste va ett av de mest repetiva, tråkiga spelen någonsin.

Ganska uppenbart att alla inte har samma smak som mig men har svårt att tro att den stora massan har så pass mycket annorlunda uppfattning om vad som är bra och dåligt, aja vi får se vad spelet får för reviews, blir jävligt chockad om det är överhängade bra.

Inaktiv

Jag testade demot och jag måste säga att det inte var något för mig.. Men smaken e som baken

Medlem

Jericho på Pc är enormt dåligt.. stay away from it

Medlem

Fattar inte vad som är bra med det, vågor med samma fiender hela tiden :S, och det känns stelt.

Medlem

mmm och det är så b-aktigt av det hela att man ibland måste stänga av för att ta en pause från spelets idioti. :/

Medlem

Ungefär som alla andra FPS i min uppfattning då? Eller varför inte slänga in de urlöjliga puzzelmomenten i t ex halflife 2 för att spänna med fysikmotorn?

Karaktärerna, stämningen, storyn, få chansen att spela som många karaktärer & oneliners. Detta är vad som gör jericho intressant i mina ögon, där många andra FPS faller kort i min uppfattning. T ex tidsåldern med crusade plus storyn bakom den med barncrusadet är ett väldigt intressant inslag.

Sen repetitivt? Är det bara jag eller har jag missat något med att alla FPS blir repetivita efter ungefär en timmes spelande?

Medlem

helskönt spel, som dock är på tok för kort och för lätt

edit: det är fantastiskt snyggt oxo, glömde nämna det ... Clive Barkers Hellraiser skulle kunna göras rättvisa i samma motor

Medlem
Medlem

Jag gillar det i lagom stora mängder. Perfekt att slänga igång en halvtimme - en timme när man inte har något bättre för sig.
Riktigt snyggt (kör på PC) är det också.
Antal explosioner / sekund är högt - pluspoäng.

Medlem
Citat:

Half life 2 som du påpekade, tusen gånger bättre än detta.

Det är ju din åsikt. Måste alla tycka lika som du? Vet du liksom bättre än alla andra, så vi andra måste rätta oss efter vad du tycker?

Väx upp!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Half life 2 är bättre än detta på i princip alla punkter, tyckte själv inte half life 2 var hälften så bra som ettan så försöker inte höja spelet på något sätt. Klart att alla får ha sin egen åsikt och att alla inte tycker likadant men kan lova dig att de flesta anser att HL2 är mycket bättre än jericho så jag är knappast ensam om den åsikten.

Skrivet av Cane:

Half life 2 är bättre än detta på i princip alla punkter, tyckte själv inte half life 2 var hälften så bra som ettan så försöker inte höja spelet på något sätt. Klart att alla får ha sin egen åsikt och att alla inte tycker likadant men kan lova dig att de flesta anser att HL2 är mycket bättre än jericho så jag är knappast ensam om den åsikten.

Jag håller med och jag gillar inte ens längre Half life 2


signatur
Medlem

tycker det va skitroligt, väldigt mycket inlevelse, kul spel, däremot lite tråkigt efter ett tag för varje fight e i princip samma sak


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

tycker det är ganska bra


signatur

I'm the broken one who fixed it.

1
Skriv svar