UFC+Plattan=SANT

Inaktiv
UFC+Plattan=SANT

Var idag med min polare på plattan (Sergels Torg för er utanför Sthlm) och kom då fram till att han har spelat alldeles för mycket UFC Undisputed han verkar helt såld på detta spel och har lirat demon nästan skadligt mycket. Höjden blev när vi diskuterade spelet och han helt plötsligt började snurra runt och sparka och göra kombinationer i luften. Det såg väldigt roligt ut och jag kunde inte hålla mig för skratt. De andra människorna som var där kollade på honom som han var helt dum i huvudet. Jag har inget emot att han lirar det men ibland måste man faktiskt lägga ifrån sig kontrollen så att man inte blir beroende Vet i alla fall vad han kommer att göra den 22 maj och de efterföljande dagarna

Martin

#blogg

Medlem
UFC+Plattan=SANT

Precis som när GTA 4 släpptes, min polare och jag gick runt på stan och helt plötsligt blev han tokig och upprepade allt som Nico gör i GTA. Han sitter i fängelse nu btw.

Medlem
Skrivet av d-aniel:

Precis som när GTA 4 släpptes, min polare och jag gick runt på stan och helt plötsligt blev han tokig och upprepade allt som Nico gör i GTA. Han sitter i fängelse nu btw.

Fail

1
Skriv svar