Rock Bands låtlista släppt

Robot
Medlem
Rock Bands låtlista släppt

Fan va snål låtlista säger jag bara.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Hoppas man kan haxxa in fler låtar på nå sätt. Jag vill ha lite metal, inte massa mtv-musik.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Hoppas man kan haxxa in fler låtar på nå sätt. Jag vill ha lite metal, inte massa mtv-musik.

Du kommer inte kunna "haxa" in låtar, dock kommer det förr eller senare komma låtar att ladda hem, iaf till Xbox 360, säkert till Ps3 också, Wii är jag osäker på dock.

Medlem

Finns ett par godingar, men i överlag en ganska svag låtlista. Hade hoppats på lite mer hård musik än, som någon annan sa, mtv-musik.

Medlem

mmm, metallica. Fast jag håller med alla andra - det är väldigt svagt med bra låtar

Skägg.
10 Chambers

Fastän det inte är favoriter från början finns det nog låtar som är jäkligt kul att spela, precis som med Guitar Hero.


signatur
Medlem

Deep Purple "Highway Star" är fet. För tankarna tillbaka till Rock'n'Roll Racing på SNES.

Jag håller med om låtarnas "snällhet". Fast spelet heter ju Rock Band och inte Metal Band.

Medlem

Hoppas verkligen att man kan lägga till extra Cow Bell på"Don't Fear the Reaper"


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Bah! Massor med schyhsst musik juh, Queens of the Stone Age, Radiohead, Nine Inch Nails, Foo Fighters, Sabbath, Red Hot Chili Peppers, Stone Temple Pilots, Nirvana, Pixies, Rush och, säkert mer (orkar inte kolla listan igen.. ). Kommer iof inte köpa Rock Band, köper nog Guitar Hero 3 istället, GH3 demot var juh mycket skönare än 2an att spela imo, så var det juh en del trevliga låtar bara i demot.

Medlem

Green grass & high tides, me like

Inaktiv

Jag tycker låtlistan imponera mycket mer än vad Guitar Hero gör:)

1
Skriv svar