Ninja Gaiden II plåtat

Medlem
Ninja Gaiden II plåtat

den tredje bilden var grym


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Precis så det ska se ut!

Bah, det jag var rädd för skulle hända verkar ha gjort det. De där stadsmiljöerna verkar just nu inte ha en chans att vara värdiga uppföljare på de Prag-inspirerade sådana från ettan :/

Hoppas spelmekaniken är lika bra som tidigare förstås, men ettans miljöer kändes imo perfekt anpassade för spelet.

emp
Medlem

Detta kommer bli fett. Tror inte det kommer släppas i Tyskland

Inaktiv
Skrivet av emp:

Detta kommer bli fett. Tror inte det kommer släppas i Tyskland

HAHAHAHA så sant!

Medlem
Skrivet av tiger84:
Skrivet av emp:

Detta kommer bli fett. Tror inte det kommer släppas i Tyskland

HAHAHAHA så sant!

tänkte det samma


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

nu blev jag påmind om varför jag köpte en 360... hihihi..

fan det får komma snart för forza 2 skivan ser sliten ut

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Bah, det jag var rädd för skulle hända verkar ha gjort det. De där stadsmiljöerna verkar just nu inte ha en chans att vara värdiga uppföljare på de Prag-inspirerade sådana från ettan :/

Hoppas spelmekaniken är lika bra som tidigare förstås, men ettans miljöer kändes imo perfekt anpassade för spelet.

Detta är ju en Venedig-inspirerad stadsmiljö, som mycket väl skulle kunna vara lika najs som i ettan om du frågar mig.

Skrivet av Fraizer:

Detta är ju en Venedig-inspirerad stadsmiljö, som mycket väl skulle kunna vara lika najs som i ettan om du frågar mig.

Visst ser jag att det är Venedig-inspirerat, men jag tycker inte det ger upphov till samma dystopiska stämning som genomsyrade ettan. Det kan förvisso vara till viss del på grund av att dagsljuset förtar en del av stämningen, förhoppningsvis blir det lite variation av sånt i spelet som bilderna inte förtäljer.

1
Skriv svar