Capcom och Sony gör animerad Resident Evil-film

Robot
Capcom och Sony gör animerad Resident Evil-film
Medlem
Capcom och Sony gör animerad Resident Evil-film

JAA! Om den nu baseras hyffsat mycket på spelen tror jag det blir riktigt bra. De "riktiga" filmerna har knappt haft nåt gemensamt med spelen förutom zombies o några namn :/


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Bt
Medlem

De är dock riktigt sköna filmerna så det här kan nog bli bra.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Spelfilmerna som redan finns suger verkligen. Hoppas de gör rätt den här gången.

Medlem

Hoppas det blir någorlunda bra. Extinction var ju hur kass som helst. Inte för att dom föregående var speciellt bra, men den tog verkligen priset i värdelöshet.

Flakmonkey

Känns ändå som att Capcom får bra mycket mer kontroll över filmen på det här sättet... vilket kanske är vad som behövs för att det ska kunna bli riktigt bra... hoppas på det iaf

Medlem
Skrivet av Spectral:

Hoppas det blir någorlunda bra. Extinction var ju hur kass som helst. Inte för att dom föregående var speciellt bra, men den tog verkligen priset i värdelöshet.

håller med var en totalt värdelös film!, precis som dom två första, man får väll hoppas på att det här blir lite bättre.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Finns ju en animerad kortfilm på typ 15 minuter Ganska okej, sevärd för RE fans.

http://en.wikipedia.org/wiki/Biohazard_4D_Executer


signatur

Videomupp

Medlem

Vore fint om den byggde på Lisa Trevor eller dyligt.

Medlem

Så länge dom baseras på spelen så blir det nog finnemang men blir det nån sorts alternativ grej igen då börjar jag tröttna på hela franchisen mer än vad jag redan gör då e det lägga ner dags ..

Inaktiv

Håller nog inte med att Re filmerna innan har varit dåliga. Bra action är de juh som tusan. Sen kan jag dock hålla med om att det kanske skulle vara mer intressant för spelarna att se filmerna ifall dom baseras enbart på spelen. Tror nog dom gjorde så att även dom som inte spelat spelet kunde hänga med i filmen o inte sitte som en påse nöter. Ta då istället "Silent hill" som man i stort sett var tvungen att ha spelat de för att hänga med , så kanon bra den är. =D

1
Skriv svar