The Witcher patchat

Robot
Medlem
The Witcher patchat

Det enda de behöver fixa (som jag lider av) är de satans laddningstiderna.

Medlem

Instämmer med föregående talare. För övrigt kan det här bli en grym rpg-upplevelse!!

Inaktiv

- Fixes for sex scene with nurses in Act 5.

Medlem

Jag tipsade om detta för 2-3 dagar sen :/

Aja, bra att ni äntligen skrev det.

Medlem
Skrivet av Petah:

Jag tipsade om detta för 2-3 dagar sen :/

Aja, bra att ni äntligen skrev det.

Du vet att det är skillnad på 1.1 och 1.1a va?

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av Petah:

Jag tipsade om detta för 2-3 dagar sen :/

Aja, bra att ni äntligen skrev det.

Du vet att det är skillnad på 1.1 och 1.1a va?

Jag tipsade om 1.1a med.

1.1a släpptes 27.10.2007

Medlem
Skrivet av Linuxman:

- Fixes for sex scene with nurses in Act 5.

haha! undra vad de ändrade...

Medlem

Har dom censorerat något tänker jag inte uppgradera


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av b0ne:

Har dom censorerat något tänker jag inte uppgradera

Står väll ingenting om censur, bara lite fixar till sexscenen i femte akten. Vem vet, kan vara allt från en snyggare säng till större bröst. Eller muskler?

Inaktiv
Citat:

- A child in epilogue cutscene doesn't look like badly sewn young Frankenstein

lol

Medlem

Nice story och inlevelse, synd bara att combat systemet är så jobbigt.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv
Skrivet av Linuxman:

- Fixes for sex scene with nurses in Act 5.

tänkte just citera det där!
finns det en demo?

Medlem

Bah..Hjälpte inte...Krashar fortfarande och ibland så hänger det sig bara!

Medlem

vill verkligen gilla spelet, men spelet tillåter mig inte, tar 1 vecka att ladda zonbyten, vill inte gå in i husen för det tar 1 min att ladda in sen e man inne i huset i 20 sek för att sedan gå ut och det tar 5 min att ladda utomhus... e helt sjukt ooptimerat kring laddningstider.... sänkte all grafik till minsta och då laddar det 30 sek snabbare, men jag klarar spelet på max och skulle vilja köra på det, e så tråkigt när en sån här grej förstör spelet


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Jag håller med, laddnings tiderna är lite väl långa. Dessutom är combat-systemet lite mysko tycker jag, skall man endast klicka en gång på fienden för att han skall attackera eller skall man hålla inne musknappen för att sen när svärdet börjar brinna göra special attacken osv?

En annan bug jag har råkat ut för två gånger nu är att när man är i ett trångt utrymme och stunnar din motståndare och sen klickar för att döda med ett slag, kan man fastna i en viss animation och inget mer händer, vilket är jobbigt då man kan ha sparat för en halvtimme sen sist eller mer.

Annars ett toppen spel

Medlem
Skrivet av Phyrex:

Jag håller med, laddnings tiderna är lite väl långa. Dessutom är combat-systemet lite mysko tycker jag, skall man endast klicka en gång på fienden för att han skall attackera eller skall man hålla inne musknappen för att sen när svärdet börjar brinna göra special attacken osv?

En annan bug jag har råkat ut för två gånger nu är att när man är i ett trångt utrymme och stunnar din motståndare och sen klickar för att döda med ett slag, kan man fastna i en viss animation och inget mer händer, vilket är jobbigt då man kan ha sparat för en halvtimme sen sist eller mer.

Annars ett toppen spel

Hehe. Hur har du kunnat komma någonstans utan att få kläm på fajtingen? Tycker de går igenom det föredömligt bra i tutorial(en). Tycker stridssystemet är en av grejerna som gör att man inte somnar efter ett tag.

Jag kan bli lite loj ibland när jag lirar rpgs's och man nästan grindar fog of war och att genomsöka varje hus. Lägg till att det i många liknande spel räcker med att bara klicka en gång för att din gubbe ska hamra för liv och lust på fienden. Här måste du faktiskt vara med och slåss. Addera schyssta rörelser och feta finishing moves (aaah, finishing moves i mitt hjärta) och mitt ansikte pryds av ett sadistiskt flin när jag vinner en fajt istället för ett likgiltigt konstaterande.

För att svara på din fråga: den där eldikonen är en indikation på att du ska klicka med musen, dvs. göra nästa "move" i combon. Du initierar fajten genom att klicka och sen väntar du som sagt på rätt tillfälle för att göra nästa rörelse, vilket också kan innebära finishing moves eller andra specialgrejer om gubben har lärt sig dem och det är rätt tillfälle. Tajmar du inte rätt (för tidigt eller för sent) bryts combon och fienden får chansen att ge igen.

Quake-konnässsör

Alltså det är hemskt.. Det krashar nästan vid varje strid ^_^. Vet inte om det är Vistas fel eller om det är spelets

1
Skriv svar