Filmer: The TimeShift Chronicles

Robot
Medlem
Filmer: The TimeShift Chronicles

Jag tror jag har testat det TimeShift-demot, det gamla då alltså. Hur är det nya demot jämförelse med det gamla?

Medlem
Skrivet av Philip:

Jag tror jag har testat det TimeShift-demot, det gamla då alltså. Hur är det nya demot jämförelse med det gamla?

Det är stor skillnad mellan dom jävligt tufft är det du borde testa det nya..

Inaktiv

"thats the coolest shit ever" haha


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Till skillnad från old-new Timedshift så känns det mest som en uppföljare till ett spel som aldrig släpptes.
"what is that movie you're watching"... lol -.-
Det verkar bara som att de fuckat upp med dräkten att den bestämmer åt en vad man vill göra med tiden, vilket ju tar bort hela idén med att ha kontroll över den... Har jag fel eller ändrar de det, så blir det nog en helt okej shooter.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Riktigt bra konkurrent till alla nykommande shooters till och med till Crysis ( som inte tar upp nåt nytt alls förutom bra grafik)...

Medlem

Jag gillade verkligen (nya) Demot men efter den här filmen blev man ju lite sugen på det äldre Timeshift också.

Skulle vara grymt om dom stoppade med det i någon Collectors Edition eller liknande. Om dom nu inte har slängt det.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Inaktiv

Timeshift demot är bättre än vad Crysis demot är tycker jag.


signatur

http://www.rainbowsix-vegas.net - Rainbow Six: Vegas community

Medlem
Skrivet av HeX|Mysticaly:

Timeshift demot är bättre än vad Crysis demot är tycker jag.

Och jag måste faktiskt hålla med.


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv
Skrivet av Fjornsvavne:

Det verkar bara som att de fuckat upp med dräkten att den bestämmer åt en vad man vill göra med tiden, vilket ju tar bort hela idén med att ha kontroll över den... Har jag fel eller ändrar de det, så blir det nog en helt okej shooter.

Du börjar spelet med att dräkten bara erbjuder skydd, funkar som en sköld, som i Gears of War och Halo, tar den slut så är du död.

Men i takt som storyn utspelar sig så kommer du kunna uppgradera(reparera?) dräkten så du får tillgång till att slöa ner och stoppa tiden och till slut så du kan spola tillbaka tiden.

Men du har full kontroll över dräkten när du väl fått egenskaperna.

Medlem
Skrivet av Hypnosos:
Skrivet av Fjornsvavne:

Det verkar bara som att de fuckat upp med dräkten att den bestämmer åt en vad man vill göra med tiden, vilket ju tar bort hela idén med att ha kontroll över den... Har jag fel eller ändrar de det, så blir det nog en helt okej shooter.

Du börjar spelet med att dräkten bara erbjuder skydd, funkar som en sköld, som i Gears of War och Halo, tar den slut så är du död.

Men i takt som storyn utspelar sig så kommer du kunna uppgradera(reparera?) dräkten så du får tillgång till att slöa ner och stoppa tiden och till slut så du kan spola tillbaka tiden.

Men du har full kontroll över dräkten när du väl fått egenskaperna.

Hur blir det i mp då? Kan ju bli lätt rörigt om folk håller på att stanna och spola tillbaka hela tiden.

Medlem
Skrivet av asdf2:
Skrivet av Hypnosos:
Skrivet av Fjornsvavne:

Det verkar bara som att de fuckat upp med dräkten att den bestämmer åt en vad man vill göra med tiden, vilket ju tar bort hela idén med att ha kontroll över den... Har jag fel eller ändrar de det, så blir det nog en helt okej shooter.

Du börjar spelet med att dräkten bara erbjuder skydd, funkar som en sköld, som i Gears of War och Halo, tar den slut så är du död.

Men i takt som storyn utspelar sig så kommer du kunna uppgradera(reparera?) dräkten så du får tillgång till att slöa ner och stoppa tiden och till slut så du kan spola tillbaka tiden.

Men du har full kontroll över dräkten när du väl fått egenskaperna.

Hur blir det i mp då? Kan ju bli lätt rörigt om folk håller på att stanna och spola tillbaka hela tiden.

Du hittar svaret till den frågan i någon av filmerna (ledtråd: det är inte den första eller andra).

Själv har jag inte haft någon koll på det här spelet överhuvudtaget, men efter att ha sett filmerna och läst lite mer om det så tror jag att det har kan bli riktigt intressant. Tankar demon för att få se hur det fungerar "in action".


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av asdf2:
Skrivet av Hypnosos:
Skrivet av Fjornsvavne:

Det verkar bara som att de fuckat upp med dräkten att den bestämmer åt en vad man vill göra med tiden, vilket ju tar bort hela idén med att ha kontroll över den... Har jag fel eller ändrar de det, så blir det nog en helt okej shooter.

Du börjar spelet med att dräkten bara erbjuder skydd, funkar som en sköld, som i Gears of War och Halo, tar den slut så är du död.

Men i takt som storyn utspelar sig så kommer du kunna uppgradera(reparera?) dräkten så du får tillgång till att slöa ner och stoppa tiden och till slut så du kan spola tillbaka tiden.

Men du har full kontroll över dräkten när du väl fått egenskaperna.

Hur blir det i mp då? Kan ju bli lätt rörigt om folk håller på att stanna och spola tillbaka hela tiden.

Är det typ inte en "bubbla" som omger en. Dvs. om man gör tiden långsammare så såfort någon kommer in i din bubbla så går allting söligt (han, skotten etc.) förutom då den som äger/har bubblan runt om sig.

Lätt kanske konstigt, I don't blame you.

Medlem

Fan, riktigt skönt "Bakom spelet" material. Mer sånt! ^_^


signatur

Videomupp

MFC
Medlem

Ryska är hipp helt enkelt.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Det här spelet verkar ju sparka rumpa. Hoppas på 360 demo.

Inaktiv

finns väll redan ett Xbox 360 demo?

Medlem

När man börjar snacka "rep" och "hänga sig" så är det nog någon som missbrukar sin makt... lol. Galet. Men visst, det extra året som de blev tvungna att jobba resulterar förhoppningsvis i mycket bättre gameplay och bra lön för mödan.

Och intressant beskrivning av de kulturella skillnaderna.

Medlem

Detta spel kommer äga

Medlem

ser fram emot det här liret!

1
Skriv svar