Ny film från Turok

Robot
Medlem
Ny film från Turok

grymt spel


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Men man undrar ju varför han ens behöver stealtha in i basen när han sen bara hoppade ner och sköt ner 4vakter alà Commando.

Medlem

Ser kul ut. Klart att man testar när demot kommer.

Medlem

Haha hoppet från röret kändes jävligt spontant...

Inaktiv

of topic.

Kenchu har den mest irriterande avataren ever =p

Medlem
Skrivet av bleak:

Men man undrar ju varför han ens behöver stealtha in i basen när han sen bara hoppade ner och sköt ner 4vakter alà Commando.

Helt enkelt för att visa att man kan göra på det ena sättet eller det andra, hur man vill. Han sa det till och med i filmen.

för övrigt tycker jag spelet ser hur grymt ut som hellst, ett givet köp!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv
Skrivet av smuts:
Skrivet av bleak:

Men man undrar ju varför han ens behöver stealtha in i basen när han sen bara hoppade ner och sköt ner 4vakter alà Commando.

Helt enkelt för att visa att man kan göra på det ena sättet eller det andra, hur man vill. Han sa det till och med i filmen.

för övrigt tycker jag spelet ser hur grymt ut som hellst, ett givet köp!

Nej nej menar inte på det sättet... Men att VARFÖR ska man stealtha när man kan döda 4vakter utan skydd hur lätt som helst? Om jag syftar på Terminator då ? =p

Medlem

oh ser riktigt bra ut, längtar !!

Inaktiv

lätt att jag ska köpa det man äger ju sönder med kniven och sånt. spelade även dom andra spelen som litten

Medlem

Mysigt att HUDen är mitt i skärmen när man byter vapen...


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Ser riktigt shysst ut!

Medlem

Ser nice ut men AI:n på soldaterna verkar inte va någon höjdare, kan ju hoppas det bara var så i den här filmen.

Medlem

Varför är alla turok filmer så dåliga.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Pansarknekt
Skrivet av bleak:
Skrivet av smuts:
Skrivet av bleak:

Men man undrar ju varför han ens behöver stealtha in i basen när han sen bara hoppade ner och sköt ner 4vakter alà Commando.

Helt enkelt för att visa att man kan göra på det ena sättet eller det andra, hur man vill. Han sa det till och med i filmen.

för övrigt tycker jag spelet ser hur grymt ut som hellst, ett givet köp!

Nej nej menar inte på det sättet... Men att VARFÖR ska man stealtha när man kan döda 4vakter utan skydd hur lätt som helst? Om jag syftar på Terminator då ? =p

Du har definitivt en poäng. Men så är det i de flesta spel för mig, gammal fpsveteran som man e skiter man i miljöerna sålänge man har ammo. Och det har man nästan alltid i fps-spelen nuförtiden med få undantag.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av deftune:
Skrivet av bleak:
Skrivet av smuts:
Skrivet av bleak:

Men man undrar ju varför han ens behöver stealtha in i basen när han sen bara hoppade ner och sköt ner 4vakter alà Commando.

Helt enkelt för att visa att man kan göra på det ena sättet eller det andra, hur man vill. Han sa det till och med i filmen.

för övrigt tycker jag spelet ser hur grymt ut som hellst, ett givet köp!

Nej nej menar inte på det sättet... Men att VARFÖR ska man stealtha när man kan döda 4vakter utan skydd hur lätt som helst? Om jag syftar på Terminator då ? =p

Du har definitivt en poäng. Men så är det i de flesta spel för mig, gammal fpsveteran som man e skiter man i miljöerna sålänge man har ammo. Och det har man nästan alltid i fps-spelen nuförtiden med få undantag.

Som t.ex. BioShock, där har en hel del ( @IceMan ) valt att köra med skiftnyckeln bara för att det går när den år så kraftfull, och fann spelet lite tråkigare då. Men man måste inte göra så, bara för att man kan.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv
Skrivet av AkirA:
Skrivet av deftune:
Skrivet av bleak:
Skrivet av smuts:
Skrivet av bleak:

Men man undrar ju varför han ens behöver stealtha in i basen när han sen bara hoppade ner och sköt ner 4vakter alà Commando.

Helt enkelt för att visa att man kan göra på det ena sättet eller det andra, hur man vill. Han sa det till och med i filmen.

för övrigt tycker jag spelet ser hur grymt ut som hellst, ett givet köp!

Nej nej menar inte på det sättet... Men att VARFÖR ska man stealtha när man kan döda 4vakter utan skydd hur lätt som helst? Om jag syftar på Terminator då ? =p

Du har definitivt en poäng. Men så är det i de flesta spel för mig, gammal fpsveteran som man e skiter man i miljöerna sålänge man har ammo. Och det har man nästan alltid i fps-spelen nuförtiden med få undantag.

Som t.ex. BioShock, där har en hel del ( @IceMan ) valt att köra med skiftnyckeln bara för att det går när den år så kraftfull, och fann spelet lite tråkigare då. Men man måste inte göra så, bara för att man kan.

Eller ficklampan i DOOM3 xD

Inaktiv

touchstone?! what the hell :$


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

tycker det ser ganska tråkigt ut, inget speciellt som får en att " " =]

Skrivet av impact:

touchstone?! what the hell :$

Disney.
http://en.wikipedia.org/wiki/Touchstone_Studios

1
Skriv svar