Crysis - demo och forumdel hos FZ

Robot
Inaktiv
Crysis - demo och forumdel hos FZ

Åfan, synd bara att man har tvärrutten burk men är detta spel bra blir det ny

Medlem

omg tankar dirr!


signatur

<3

Medlem

installerar nu och jag jobbar imorgon..gha!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nice:).. då blire att dra igång vista då!

Medlem

Lika bra att tanka nu, om fem minuter så är det överbelastat


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Bt
Medlem

Dribbla med tid? Det är exklusivt för EA idag, ni kan inte både påstå att ni gör rätt och samtidigt släppa demot tidigare. Ta en ståndpunkt att strunta i reglerna eller inte FZ!

http://www.crysisdemo.com/


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

kul med crysis-demo


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

Tack FZ!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

QRT
Medlem

Vista imorgon då

Redaktör
Skrivet av Bt:

Dribbla med tid? Det är exklusivt för EA idag, ni kan inte både påstå att ni gör rätt och samtidigt släppa demot tidigare. Ta en ståndpunkt att strunta i reglerna eller inte FZ!

Jag påstår att det är rätt att dela demon. Påståendet att den är exklusiv (ska släppas publikt ett dygn eller så senare till den breda massan) är EA:s och andra parters intention, inget vi förbundit oss att följa. När den finns tillgänglig från en rad etablerade källor ser jag ingen som helst mening i att inte upplysa FZ-läsarna om saken.


signatur
Medlem

81,3 % klart nu! ;D


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Fan vad nice, man tackar!

Inaktiv
Skrivet av Bt:

Dribbla med tid? Det är exklusivt för EA idag, ni kan inte både påstå att ni gör rätt och samtidigt släppa demot tidigare. Ta en ståndpunkt att strunta i reglerna eller inte FZ!

http://www.crysisdemo.com/

Detta är fz, så snälla sluta.

Skulle ni bli stämda så släng upp en donation, jag donerar. Donerar lätt också för att banna EA-supportern jag citerar.

Edit: Tack så mycket FZ

Inaktiv

Vill ha bättre dator -.-

Inaktiv

gött har sett fram emot detta spel ett tag nu
fint med torrent också dock inte så många som seedar nu

Inaktiv

supr.. NICE!


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Bt:

Dribbla med tid? Det är exklusivt för EA idag, ni kan inte både påstå att ni gör rätt och samtidigt släppa demot tidigare. Ta en ståndpunkt att strunta i reglerna eller inte FZ!

Jag påstår att det är rätt att dela demon. Påståendet att den är exklusiv (ska släppas publikt ett dygn eller så senare till den breda massan) är EA:s och andra parters intention, inget vi förbundit oss att följa. När den finns tillgänglig från en rad etablerade källor ser jag ingen som helst mening i att inte upplysa FZ-läsarna om saken.

Håller med dig fullständigt, och tackar er på FZ igen!!!

Edit: BT är sur för att han själv inte kom på idén innan er!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Hittade ett litet fel vid Crysis forumets signatur. Det står Crytec fast det stavas Crytek.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Damn att man ska ha en så rutten dator... sitter ju och väntar på 8800GT
Men kan prova med mitt lilla skrutt X1650XT, kanske kan få igång start-menyn iaf


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av WaltX:

Hittade ett litet fel vid Crysis forumets signatur. Det står Crytec fast det stavas Crytek.

Tack, fixat.

Medlem

Jä tankar... varför? Jag kommer ju inte att kunna köra det ändå..

Vila i frid
Skrivet av WaltX:

Hittade ett litet fel vid Crysis forumets signatur. Det står Crytec fast det stavas Crytek.

Oopsie.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Funkade ju rätt bra på min dator. Körde i medium inställningarna i 1440x900 upplösning utan AA, hände dock någon enstaka gång att FPSn gick ner en bra bit. Har förövrigt endast en AMD64 x2 3800+, 2GB ram och ett X1950XT (256MB )

Medlem

Tankar i 2Mb/s och seedar i 4Mbit/s
Snart klart....
Ska testa det på polarens dator, han är ändå inte hemma

Medlem

Bt är nog allt ifrån sur. För han kom på idén (om vi nu snackar om samma idé) långt före er.

Inaktiv

Underbart!!!

FZ är en fantastisk site, läser artiklar och ser på filmer här varje dag. Oerhört tacksam för det grymma jobb ni gör!

Tack för att ni finns! Tack för den tidiga julklappen!

Medlem

Jag måste säga att detta är det sjukaste jag har varit med om, så fruktansvärt snyggt! Jag står häpen och är djupt chockad! MYCKET vackert, ABSURT vackert och vilken känsla i vapnen. och underbar stämning i spelet. min special edition längtar jag efter ännu mer. wow!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

dyb
Medlem

riktigt beskiven på optimeringen på demot, WTF? betan känns MYCKEt mer skönare , riktigt feta eftersläpningar på musrörelser och movement keys.

Sist ja kolla så e d väl meningen att ett Demo ska va bättre optimerat än en Beta ?!

inte i mitt fall

Körde betan allt på High med runt 20-30fps stabilt, med inga eftersläpningar, kändes skönt o sikta etc.
Demo däremot, jisses, Drog på very high först -> aldrig över 20fps, stabilt vid 10-15 typ. Ok tänkte jag , men high ska väl va spelbart fortfarande trodde jag,
Nope, Fpsen höjdes knappt över 20, 25 som mest. Och feta eftersläpningar fortfarande.............

Jag hoppas verkligen att det är drivrutins bugg/fel lr att dom fixar d till fullversionen.

Specs
1680x1050
e6600@2,4ghz
2gb ddr2@800mhz
8800gts 640mb@600/900mhz
ForceWare 169.01 Beta (Denna kom ut idag, och ska tydligen vara optimerad till SP demot, MY ASS)

Medlem

Är det snyggare än betan då?


signatur

<3

Skriv svar