Vi komma, vi komma, från dvärgaskäggaland.

Medlem
Vi komma, vi komma, från dvärgaskäggaland.

Sådärja, ännu ett hårt pass i Heroes V avklarat! Jag tröttnade på min Dungeon-gubbe och tog och installerade expansionen Hammers of Fate som ju är mer av samma vara helt enkelt! Jag gillar den nya Dvärg-rasen (ja eller, Fortress heter den ju, men det är inte barbarerna från förr), med sina olika former av skägg och tillhyggen (påkar, knogjärn och spjut m.m.), även fast run-systemet känns lite sådär, kunde vart effektivare. Det märks att de tryckte ut den här expansionen ganska snabbt då de glömt en hel del rättstavning, när man väljer Fortress så heter den "Fotress" och ibland glömt bort att skriva någonting alls! Men det är smärre saker, Heroes är ju alltid Heroes och jag har inga problem med stavfel om jag bara får så många monster och hjältar som möjligt att slåss med och emot.

Kl. 15 så skall jag och Erik gå på premiären av Änglar och Demoner, vilket jag ser framemot väldigt mycket, dels för att jag nyligen läste om boken (som uppvärmning) och dels för att jag inte träffat Erik på... ja, över ett halvår iallafall. Det blir nog en glass innan och tjöt och sen får man väl se vad som händer ikväll, dock vanlig onsdag så jag vill ju ha minst 5 timmars sömn iallafall, då klarar jag av jobbet bättre. Jobbet som förövrigt varit plågat av förseningar den senaste veckan, det suger att gå upp, käka frukost och sen få veta att man inte kan köra igång förräns en timme senare, eller mer!

With great power comes great beards.

#blogg


signatur
Medlem
Vi komma, vi komma, från dvärgaskäggaland.

Karl marxs skägg FTW


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Kameran i Heroes V är ju trasig. Annars hade det säkert varit ett toppenspel. Men jag får utslag så fort jag startar spelet. Nae, Heroes III håller än


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar