Robot
FIFA 08

Allsvenskan sjunger på sin absolut sista vers och var guldet ska hamna är fortfarande inte klart trots att enbart en match återstår. Fifa 08 kommer definitivt inte avgöra guldstriden. Däremot förlänger det fotbollssäsongen och debuten på Playstation 3 kommer undan med äran i behåll.


Medlem
Testat - FIFA 08 på Playstation 3

man kan lika gärna vänta på fifa 2009 eller varför inte 2010 eller 11 eller 12,13,14,15,16,17,,,,,,,,


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

gillade fifa 96 och 2001, sen sket det sig

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

man kan lika gärna vänta på fifa 2009 eller varför inte 2010 eller 11 eller 12,13,14,15,16,17,,,,,,,,

Eller kan man ta PES 2008, 09, 10, 11, 12, 13, 14....


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Eller så lägger man ingen tid på sportspel...


signatur

Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer.

Medlem
Skrivet av Gagoff:

gillade fifa 96 och 2001, sen sket det sig

Har du ens spelat 08? Tycker lätt 08 är det bästa spelet hitilis.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv

fy fan va alla NYA fifa spel suger! EA ska ha ett kokt stryk...

Medlem

Tycker att de nya Fifa spelen är klart bäst, bara man spelar på rätt platform. Pc versionerna borde de skämmas för.

Inaktiv

Kan ju vara en fördel att undersöka just varför de allsvenska lagen inte heter korrekt.

Anledningen är såklart att Konami snott den licensen. Tjihoo!

Medlem

Bara jag som inte kan hitta DIF i laglistan på pes? Jag tänkte nämligen köra lite AIKvsDIF

Skrivet av BlackBurn:

Bara jag som inte kan hitta DIF i laglistan på pes? Jag tänkte nämligen köra lite AIKvsDIF

Pes .... ett skitspel till alltså ...helt sanslöst att det ska vara så svårt att göra ett bra fotbollspel :D:D

" rusar efter brandsläckarn "

"Kan ju vara en fördel att undersöka just varför de allsvenska lagen inte heter korrekt.

Anledningen är såklart att Konami snott den licensen. Tjihoo! "

Då är det lika bra att skita i att ha med allsvenskan i stället för att dra till med
påhittade namn (pajasar):D:D


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Det är ju helt sjukt om det är så att FIFA enbart ger namnet på en viss klubb till ett spelföretag. Varför inte till flera? Borde ju bara innebära mer pengar. Och jag håller med om hur det kan vara så svårt att göra ett fotbollsspel med rätt spelare och lag när Sensible World of Soccer som kom 1994 hade i stort sett alla världens ligor (El Salvador div 1-4!) och alla spelare korrekt stavade och med i stort sett helt rätt värden.

Inaktiv

BlackBurn: Dif är inte med i PES.

1
Skriv svar