The Witcher, utvecklarfilm nummer tre

Robot
Inaktiv
The Witcher, utvecklarfilm nummer tre

jag har alltid tvivlat på polacker som gör dataspel, tills nu

Medlem

Skojar du? östeuropa har ju gett oss, bl a:

Mafia
Operations Flashpoint + Armed Assault
Vietcong
Hidden & Dangerous 1&2
Stalker

Ser ingen orsak att tvivla på dom

Skrivet av gimpfarfar:

Skojar du? östeuropa har ju gett oss, bl a:

Mafia
Operations Flashpoint + Armed Assault
Vietcong
Hidden & Dangerous 1&2
Stalker

Ser ingen orsak att tvivla på dom

Nej exakt. Låter mer som fördomar för gamla sovjet länder :D! Östeuropa är definitivt bland de bästa utvecklarna.


signatur
Inaktiv

menade av den erfanhet jag fått av online spel, tibia/wow osv

så klart att jag vet att dom gjort bra spel men det var ett desperat försök i att vara rolig på nätet

Medlem

Jag fick spelet idag, vad kan jag säga? Det är grymt bra! Bland det bästa jag spelat på väldigt länge, rekommenderas varmt.

Medlem
Skrivet av gimpfarfar:

Skojar du? östeuropa har ju gett oss, bl a:

Mafia
Operations Flashpoint + Armed Assault
Vietcong
Hidden & Dangerous 1&2
Stalker

Ser ingen orsak att tvivla på dom

Hmm..Nej självklart men för att titta på varje serie för sig:

Mafia - det var ganska buggigt när det kom ut, har till och med hört där vissa inte kunnat klara spelet pga buggar
Operation Flashpoint/ArmA - Nå..dessaa spel har ungefär lika många patchar som WoW, när OPF gavs ut så var det ju knappt spelbart!
H&D - Vet jag tyvärr ingenting om. Någon?
Stalker - Det har de också sin 'fair share' av buggar'
Edit: Glömde Vietcong! Kul spel, men det hade också sina konstiga glitches

Så för att summera: Jag tvivlar inte på att det KOMMER blir ett bra spel, men tanke på dom spel dom kommit från den delen av världen så blir man ju lite fundersam :/ Men det återstår att se! Spelet ser iaf väldigt mysigt ut

Medlem

Välgjort spel med underbart regisserade (ingame) cutscenes. Väldigt bra utnyttjande av Depth Of Field-effekten. Inga buggar påträffade än så länge (dock endast spelat ett par timmar).

Enda negativa är att det verkar tröska igenom mitt minne ganska kvickt (2gb Vista) vilket leder till störande avbrott på flera sekunder när ny content kommer in i bilden. (Får köpa mer RAM nu när det är så billigt )

Inaktiv

Michael kanske det beror på Vista 32bit?

• The Witcher may exhaust virtual address space when running on 32-bit Windows Vista. Microsoft has released a hotfix that addresses this problem. Please download the hotfix from the following location when playing the game on 32-bit Windows Vista: http://support.microsoft.com/kb/940105

samma man ska installera för COH va?

Medlem

Allmän mupp kommentar: Varför avger objekt en extra skugga när de redan står på skuggade platser? Allmänt knasig sak som jag bara råkade störa mig på hehe

Inaktiv

signatur

sleeplezz

Medlem
Skrivet av Aresz:

Michael kanske det beror på Vista 32bit?

Tackar, men tyvärr är det inte det som är problemet. Det som den fixen gör är att förhindra att allt ballar ur när ett program använder mer än 2gb samtidigt som det behöver swappa till disken (bug i Vista, hade det problemet med STALKER förr).

Mitt problem är helt enkelt att jag behöver mer RAM för att det ska flyta bättre

Men tack ändå, alltid trevligt när folk försöker hjälpa

Medlem
Skrivet av Matn:
Skrivet av gimpfarfar:

Skojar du? östeuropa har ju gett oss, bl a:

Mafia
Operations Flashpoint + Armed Assault
Vietcong
Hidden & Dangerous 1&2
Stalker

Ser ingen orsak att tvivla på dom

Hmm..Nej självklart men för att titta på varje serie för sig:

Mafia - det var ganska buggigt när det kom ut, har till och med hört där vissa inte kunnat klara spelet pga buggar
Operation Flashpoint/ArmA - Nå..dessaa spel har ungefär lika många patchar som WoW, när OPF gavs ut så var det ju knappt spelbart!
H&D - Vet jag tyvärr ingenting om. Någon?
Stalker - Det har de också sin 'fair share' av buggar'
Edit: Glömde Vietcong! Kul spel, men det hade också sina konstiga glitches

Så för att summera: Jag tvivlar inte på att det KOMMER blir ett bra spel, men tanke på dom spel dom kommit från den delen av världen så blir man ju lite fundersam :/ Men det återstår att se! Spelet ser iaf väldigt mysigt ut

H&D 1 är bara ett av de bästa spelen som finns mannen


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

ska de lagga om man kör med 2 gb ram o nidia geforce 7600gt ? gameplay ser ok ut men när filmerna kommer eller sån snack mojj så ser de ut som age of empires grafik

Medlem

verkar blir ett grymt spel detta och det ksa komam i morron:O
eller är det jag som hört fel eller nåt:S?
btv vet nån om om det finns nån demo, eller om det kommer komma nån?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

patch 1.1 ute, 112MB..

Riktigt bra spel trots sin begränsningar.. Lite tråkigt att det är så pass linjärt, går inte att vandra fritt som i Gothic osv, men klart värt att köpa, inte direkt så att man är bortskämd med såhär välgjorda RPG's. 3h inne i spelet nu..


signatur
Medlem

Spelade det hela torsdagen och först nu 05:25 fredag morgon lyckas jag slita mig. LÄNGESEDAN ett spel höll fast mig så länge.
Underbart spel!

Medlem
Skrivet av floube:

jag har alltid tvivlat på polacker som gör dataspel, tills nu

jag har alltid tvivlat på svenskar har någonting bakom pannbennet, tills nu

Jag? Generaliserar? Näää.... Suck, vilken otroligt osmaklig kommentar. Inte ens ett hyfsat "fan-vad-dålig den var"-skämt.


signatur
Medlem

Two Worlds är ett annat polskt RPG som är riktigt underskattat imo, (det var skit tills de släppte en 1.5gb stor patch dock hehe)


signatur
Medlem

Detta spel verkar riktigt intressant! Blir nog ett köp så småningom, ska nog bara skaffa en modernare dator först...

1
Skriv svar