Soldier of Fortune: Payback-trailer

Robot
Inaktiv
Soldier of Fortune: Payback-trailer

Pansy ass pussys

Måste ha spelet enbart för det.

Medlem

Den var faktiskt rätt rolig... Dock så störde jag mig som fan på vapenljudet på automatvapnet i början, och som låter under halva första delen eller så... Lät riktigt sunkigt.


signatur
Medlem

första spelet var rätt kul. spelade igenom single player. andra spelet orkade jag inte bry mig om och ser inte varför detta är annoluna än de andra spelen.

Medlem

kass film.. Den hacka ju :/ Eller såg jävligt hackig ut.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

kass film.. Den hacka ju :/ Eller såg jävligt hackig ut.

Hackade inte överhuvudtaget för mig...


signatur
Medlem
Skrivet av Gabor:
Skrivet av n0llk0ll0:

kass film.. Den hacka ju :/ Eller såg jävligt hackig ut.

Hackade inte överhuvudtaget för mig...

Det var ju helt otroligt dålig FPS i den.

Mjaaa.. ingen höjdartrailer direkt.

Medlem

Lovande spel, man kommer säkert ha jätte kul när man spelar det.

Medlem

rolig trailer gillade voice overn, härligt shaky cam effekt i den och så. Hmm lite låga vapen ljud , men det kan ju va nedskruvat för att voice overn ska höras.

Medlem

Fortfarande ingen John Mullins. Så för mig är detta en spinoff på serien.. hatar spinoffs

Edit: Nej nu ljög jag, några är bra med flesta spinoffs är dåliga

Medlem

Tyckte det var en störtskön trailer; den sa visserligen inte så mycket om spelet men det betyder ju inte att den var dålig för det;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

tycker det är lika roligt varje gång ni skriver "Pay Back" istället för "Payback"
för nog måste det handla om hämnd och inte någon skuld som ska betalas tillbaka


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

fan va hajpat det här spelet börjar bli

Medlem
Skrivet av BearClaw:

tycker det är lika roligt varje gång ni skriver "Pay Back" istället för "Payback"
för nog måste det handla om hämnd och inte någon skuld som ska betalas tillbaka

Ordet payback har väl egentligen inte något med hämnd att göra utan betyder väl något i stil med "avkastning" (till exempel på investerade pengar).

Pay back kan betyda "ge igen" vilket ju borde ha mer med hämnd att göra. Någonstans på vägen så har nog dessa ord lästs/sagts "samman" även när det handlar om hämnd och blivit ett nytt (inte korrekt) substantiv.

Medlem

Kul trailer
Fast man ska nog inte förvänta sig för mycket av spelet, det är ju trotts allt en lågbudgethistoria.

Skrivet av Margy:

Ordet payback har väl egentligen inte något med hämnd att göra utan betyder väl något i stil med "avkastning" (till exempel på investerade pengar).


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Hehe börjar bli mer och mer taggad på Sof3 Kan bli några riktigt roliga timmar i spelsoffan.. Hoppas på att multiplayern är lika bra som i 2an.. Då riskerar jag att fasta i nått år eller 2

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:
Skrivet av Margy:

Ordet payback har väl egentligen inte något med hämnd att göra utan betyder väl något i stil med "avkastning" (till exempel på investerade pengar).

Att jag senare sa att ordet inte är "korrekt" är väl kanske inte helt korrekt med tanke på att det ofta används i betydelsen "hämnd". Jag har ingen aning vad det står om ordet i "Engelska Akademiens ordlista" (om det finns någon).

Inaktiv

hmm jadu.. payback
(http://www.imdb.com/title/tt0120784/)
handlar det ju mest om att han vill få tillbaks sina pengar.. Men samtidigt ge igen. Man brukar ju säga 'It's Payback Time!'
Borde kunna översättas som att "ge tillbaks med samma mynt".
Och man får nog tolka ordet i dess sammanhang.

"when will you pay back the money?"
eller
"We gona kick some ass! YEAH!.. it's payback time -.-"

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Kul trailer
Fast man ska nog inte förvänta sig för mycket av spelet, det är ju trotts allt en lågbudgethistoria.

Skrivet av Margy:

Ordet payback har väl egentligen inte något med hämnd att göra utan betyder väl något i stil med "avkastning" (till exempel på investerade pengar).

den skulle bli en lågbudget titel från början men det är den inte längre.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Jo, jag har märkt det. Fast jag håller mig nog i alla fall till första tanken eftersom jag inte tror att man kan byta inriktning hur som helst och få ett gott resultat. Oftast i alla fall. Prissättningen kommer nog att bli avgörande för den här titeln.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Visst, det kan vara kul att låta kularna hagla över Fi men på främmande mark, när man inte vet när nästa ammunikationspåfyllning kan ske, är det vårdslöst att nedgöra varje enskild motståndare med så många skott. Två i bröstet och ett i huvudet är min filosofi.


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

1
Skriv svar