Juiced 2-demo hos FZ

Robot
Medlem
Juiced 2-demo hos FZ

Snacka om sunkigt spel. Den grafiska stilen är tusan sämre än European Street Racer eller vad det där budget spelet hette. Bilderna under installationen såg bra ut, men är knappast tagna från spelet.

Medlem

Testade demot till ps3'an och det var riiktigt dåligt, så detta kommer knappast att laddas ner.

Inaktiv

Tack för att ni kommenterar utav erfarenhet. Besparar mig besväret =)..


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Xbox 360 demot var inte heller så mycket bättre....

Medlem

Jag tyckte det faktis var riktigt snyggt och kul men då kör jag det i 1260x1024 16Qx och high details..

Medlem

installerade spelet igår och testade några minuter, spelet ser riktigt snyggt ut , fattar inte att ni kan klaga ....iof så kör jag med 1680x1050 och har en relativt ny dator med bra grafik kort (nvidia 8800GTS)
Det enda jag inte kunde hitta var hur man ställer in så att man styr med gamepaden istället för tangentbordet.
upplägget verkar var intressant iaf. Kommerni på hur man ändrar till gamepad får ni gärna notera det här

Testa gärna och döm själva .....gå inte efter kommentarerna .

Medlem

Men jag har ganska rutten dator så skippar nog men kanske man ska testa detta sen då när man har ny burk;)

Medlem

är de nån som vet systemkrav för detta spel? :/ för när ja startar de blir allt bara svart o så kommer de musik

Inaktiv

Testade spelet igår, och jag tyckte att det verkade ganska snyggt när man fick styla bilen osv. men när jag skulle testa och drifta så kändes det som man körde en leksaksbil.
Så fort man svängde lite så slängdes man över hela körbanan, sjukt dålig fysik på bilarna tycker jag.
Får hoppas på att nfs blir bättre, vilket det troligen blir.

Medlem

Mailade THQ för att få reda på hur det ligger till med handkontroll och möjligheten att ändra inställningar. Fick detta till svar :
"Juiced 2 will only function with Xinput or DirectInput Game controllers such as the Logitech Chillstream and the standard Xbox 360 controller. Unfortunately the peripheral controller which you have described is not compatible with this game."

1
Skriv svar