Pro Evolution Soccer 2008

Medlem
Skrivet av deftune:

Vill man ha Zlatan i landslaget är det bara och sätta in honom...

Hur lyckades du med det? försökte en bra stund utan att lyckas, förklara tack.

sen vad hände med pes pointsen? brukar köra så att man fick högsta möjliga P i ML så man kunde köpa lite bra gubbar från början, nu är ju ML mycket svårare när man bara kan köpa 1-2 medelmåttiga gubbar innan start.

Medlem

Frameraten under repriser o dylikt e ju helt kass, synd på ett annars bra spel!

För att sätta in zlatan gå in på edit -> teams -> register player... superenkelt, du måste byta ut någon annan sopa mot honom bara (anders svensson?).

Inaktiv

Måste säga att detta var en riktigt dålig recension. Det recensenten skriver stämmer inte alls överrens med betyget.

Näe, då är level7's recension tusen gånger bättre.

http://level7.nu/texter/read.php?id=152485

Redaktör

Vad är det i texten som inte stämmer med betyget? Förklara gärna varför istället för att bara säga att något är fel, då blir feedbacken användbar.


signatur
Medlem
Skrivet av Challe:

Frameraten under repriser o dylikt e ju helt kass, synd på ett annars bra spel!

För att sätta in zlatan gå in på edit -> teams -> register player... superenkelt, du måste byta ut någon annan sopa mot honom bara (anders svensson?).

tack, kom på hur man gjorde efter jag skrivit inlägget igår. slängde bort berglund, nån jag aldrig hört talas om, säkert inget bra heller.

Inaktiv

*inlägget editerat då jag lyckades missa årtalet på spelet, se nyare post i tråden med rätta åsikten.*

Inaktiv

jag förstår inte hur man lägger in egna ansikten?

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Psychoholic:

Det jag pratar om är Thomas.
Om han nu ska dra upp det hela som han gjorde med sin Conan recenssion borde han även göra det här.

Recensenten väljer vad han/hon vill skriva om, inte du. Han tyckte det var motiverat att kortfattat ta upp könsrollerna i Conan-texten, att många inte höll med har tydligt avhandlats i den recensionens diskussionstråd. Och att han nämner en sån sak i en text betyder inte att han måste ta upp det i varje framtida text han skriver - valet är som sagt recensentens.

Ett fenomen med recensioner av PES är att recensenten ofta innehar ett sorts hate-love relationship med spelet. Verkar älska att klaga på det som faktiskt inte är bra med det, vilket tar upp största delen av recensionen.

Det viktiga med ett fotbollsspel, själva fotbollsspelandet kommer ofta i skymundan.

Spelat ett tag nu, ..love the game.. it grows on you.. enda problemet jag har nu är att jag inte kan sluta lira! ..bara lite till!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

funkar det bra med att lägga in sitt eget ansikte?

Inaktiv

Hur filmar man? Jag spelar på PC och undrar var man ska ta för att filma

Inaktiv

Hur filmar man? Jag spelar på PC och undrar var man ska ta för att filma

Inaktiv

Ok, 2008 dök upp på kontoret för några dagar sen.

Måste säga att jag nu förstår vad klagmålen på domare bestod av. Att få såhär många röda kort på snuddningar med fot vs fot är patetiskt. I replay ser man även att man inte alltid träffar, utan att det är ngn animerings sak/feta col-mesh som triggar det.

Vi kör 1on1 mest på jobbet med gamepads och det är väldigt udda att se en delav domsluten som faller. Roligare blir det när en arbetskamrats spelare puttade domaren över ett domslut i en animrad closeup...och INGET HÄNDE! >_<

Det om något borde ha varit rött kort.

12
Skriv svar