The Lord of the Rings Online omplåstrat

Robot
nE
Medlem
The Lord of the Rings Online omplåstrat

2 nya klasser?
det står väl ändå:
Book 11: Defenders of Eriador! Book 11 features skill updates to two classes (Minstrel and Lore-master

Medlem

hehe tänkte precis samma sak

Medlem

1,19gb måste vara en stor updatering.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

1,19gb måste vara en stor updatering.

Ja, det är en stor uppdatering, det är mycket nytt. Te.x. housing och alla dess möbler.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag har längtat länge efter detta

(Hmm. Jag skickade in tips om detta redan samma dag som det släpptes, vilket inte var idag... Är jag på ngt sätt bannad från tipstacken, det är inte första gången det händer?)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Housing ser intressant ut men jag antar att man måste vara lvl 50 och vara väldigt rik för att ha råd.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

prova trialen i några dar måste säga tt ajg e imponerad på de jag såg men trött som jag är så orka jag inte lvla så stack upp med min lvl 8 dvärg till angmar oc blev pwnad XD

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Housing ser intressant ut men jag antar att man måste vara lvl 50 och vara väldigt rik för att ha råd.

Tier 1 hus kostar 1 guld, vilket du kan ha redan vid level 20 om du försöker.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Skall bli kul med ytterligare en go uppdatering. Det är som sagt ingen "vanlig" patch utan den lägger till massvis med nya saker som nya skills, helt nya områden, instancer och även då husen som skall bli roligt att spana in

Roligt dock att ett hus kostar 1guld som teoretiskt sett kan köpas vid lvl1 medan en hästjävel kostar 3.5guld som man enbart kan få vid lvl35


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Night Hawk:

Housing ser intressant ut men jag antar att man måste vara lvl 50 och vara väldigt rik för att ha råd.

Tier 1 hus kostar 1 guld, vilket du kan ha redan vid level 20 om du försöker.

Japp sen blir det dyrare. Tekniskt sett kan du köpa ett hus redan på lvl15 fast att få ihop pengarna då är inte lätt. Det kostar även pengar varje vecka för att få behålla huset. Det billigaste huset för 1g kostar runt 50silver i veckan och du kan betala upp till 6 veckor i förväg. Betalar du dock inte i tid försvinner ditt hus och alla dina prylar du lagrat i det hamnar på nått ställe där du har 6 dagar på dig att hämta ut dem.

Medlem

Ajaj, blir bara mer och mer sugen att starta spela igen ju mer jag läser om den här uppdateringen. Så himla störande att man inte har mer tid, och även man skulle ha det så ligger det ett antal andra spel som måste spelas igenom på hyllan.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

heter patcharna Book11 12 13 osv? isf är det rätt nice slippa versionsnr (fast det finns ju ändå)


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

heter patcharna Book11 12 13 osv? isf är det rätt nice slippa versionsnr (fast det finns ju ändå)

Böckerna är som en story ungefär, varje bok har runt 5-12 kapitel (quests) i den, som följer storyn mot kampen mot "the-witch king" då

Du kan köpa ett hus på en server, finns i bree, shire, ered luin och blue mountains, tier 1 hus kostar 1 guld, deluxe kostar 7 guld, kinship house kostar 17 guld.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kommer inte städerna att bli extremt överfulla av hus nu? Bree som ändå är den största staden är ju inte direkt stor... Eller hamnar husen i nån slags instance så bara ägaren själv kan se det?

Medlem

Tror det tillkommer områden med endast hus. Så de hamnar inte t ex inne i Bree-Town. Inte helt säker dock.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

coolt, trode ingen lirade det här

Medlem

Hur-ra! Mysigt spel får en mysig patch.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

heter patcharna Book11 12 13 osv? isf är det rätt nice slippa versionsnr (fast det finns ju ändå)

Böckerna är som en story ungefär, varje bok har runt 5-12 kapitel (quests) i den, som följer storyn mot kampen mot "the-witch king" då

Du kan köpa ett hus på en server, finns i bree, shire, ered luin och blue mountains, tier 1 hus kostar 1 guld, deluxe kostar 7 guld, kinship house kostar 17 guld.

aha, tack så mycket för informationen


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Det här spelet börjar ju snart bli värt att börja spela
Man verkar ju få mycket mer valuta för pengarna här än vad man skulle få i wow om man nu spelade det

Medlem

kommer bli intressant med hus samt att hyran inte är svindyr.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Riktigt roligt med hus, praktiskt också med mer plats att lägga sakerna i. Plus då att alla ändringar och framför allt de nya områdena är skitbra


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar