Microsoft Flight Simulator X: Acceleration plåtat

Robot
Medlem
Microsoft Flight Simulator X: Acceleration plåtat

spelet må kanske vara snyggt för att vara flygsimulator, men utöver det så ser det ut som skit :<

Medlem
Skrivet av Katana:

spelet må kanske vara snyggt för att vara flygsimulator, men utöver det så ser det ut som skit :<

Starcraft 2 må vara snyggt för att vara ett strategispel, men utöver det ser det ut som skit. (?)
Allt är kan vara vad som helst om man jämför det med något som inte kan relatera till det första.
Fan vad dålig bildskärm det är på min mobil om jag jämför med en 72 tums plasma med HD och en bluray film i spelaren...
Den här porschen kan flyga bra för att vara bil, men inte lika bra som ett Cessna...

Ska bli soft med tävlingsläget i MP. Hoppas bara att F/A-18et har realistiska egenskaper, trött på att flyga dessa 3rd party mods som har kopierat egenskaperna från akrobatikplanet och annat skit.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

well, anser du att denhär bilden är snygg generellt sett?
http://www.fz.se/bilder/arkiv/z/zb20svm4x7ag3ekufpdno8rqth5il...

blockigt värre och hamnar som bara är en platt textur, inte fasiken är det speciellt snyggt iaf

Medlem

Det finns en Trial version ute av spelet. Kanske borde lägga upp det på FZ?

Medlem
Skrivet av Katana:

spelet må kanske vara snyggt för att vara flygsimulator, men utöver det så ser det ut som skit :<

Finns måååånga addons som höjer grafiken, bland annat X Graphics och min största favorit VFR Real Scenery

Medlem
Skrivet av Katana:

well, anser du att denhär bilden är snygg generellt sett?
http://www.fz.se/bilder/arkiv/z/zb20svm4x7ag3ekufpdno8rqth5il...

blockigt värre och hamnar som bara är en platt textur, inte fasiken är det speciellt snyggt iaf

Mitt tycke om bilden är att den är "snygg". Tror de flesta flyger på lite högre höjd då det ser riktigt bra ut... enligt mig då..

Redaktör
Skrivet av Raid25:

Det finns en Trial version ute av spelet. Kanske borde lägga upp det på FZ?

Av expansionen? Den har inte jag hittat. Testversionen av Flight Sim X ligger sedan länge i filarkivet.


signatur
Inaktiv

ey Mahone, måste man ha en super dator för at kunna köra någelunda med de texturerna?
annars vore det rätt sjysst

Inaktiv

Snygga bilder.

Har dock en fråga, laddade ner demot men har ingen joystick fast fattar inte riktigt hur man gasar =/, nån som vet hur man gör?
Försökt lista ut settings men man verkar ju behöva vara raketforskare för att fatta

1
Skriv svar