Company of Heroes: Opposing Fronts

Robot
Company of Heroes: Opposing Fronts

Den fullspäckade spelhösten fortsätter med en utmärkt fristående expansion till Company of Heroes. Nya fraktioner, kampanjer och kartor håller hög kvalité rakt igenom men grundreceptet är sig likt.


Medlem
Vi provkrigar Opposing Fronts

suverän skrivet!
detta spel är nog tidernas bästa rts spel!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Company of Heroes är en otrolig god fläkt i spelvärdlen, all heder åt dom!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Otroligt bra spel som fått ett lika bra tillägg.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Instämmer med samtliga ovan. Det här spelet äger verkligen!!!

Inaktiv

Håller med inlägg ovan; grym expansion.

Dock så tycker jag att det är synd att man inte stöter på någon bana likt den man spelade i första spelet (en av de tidigare banorna där man ska försvara en stad med två broar, roligaste uppdraget någonsin).

Grym spel, grym expansion om man nu äns kan kalla det det.
Bra skrivet.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

COH, tveklöst det bästa RTS någonsin.

Inaktiv

Ä vad ska jag säja äger fett!!!!!!

Medlem

COH är riktigt nice, synd att det nästan alltid laggar när man kör det online med 4 eller fler spelare, alltid någon som sabbar spelet


signatur

Haaf life

Medlem

Bra recention, och ett kanonspel.
Bara lirat 2 "maps" ännu, har inte tid till övers med alla spel man kör här hemma nu *glor på TF2*.

Måste bara säga att kommentaren "En del tyska kulsprutegrupper verkar till exempel tro att brittiska tanks är gjorda av papp." gjorde min dag perfekt. Tack! :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Bra skrivet!

Tyvärr har jag inte hunnit skaffa spelet än, eller haft råd. Så mycket som drar i en! Orange box, det här, något som kallas skola osv...

Medlem
Skrivet av IceMan:

Company of Heroes är en otrolig god fläkt i spelvärdlen, all heder åt dom!

I second that!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Skulle gärna sett ryssar i expansionen, fast det kanske kommer i nästa?

Medlem
Skrivet av Nic2:

Skulle gärna sett ryssar i expansionen, fast det kanske kommer i nästa?

Company of Heroes: Ostfront


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Ytterligare en utgift...

Måste dom släppa så bra spel det här kvartalet?! Och än är det inte över. -_-

Dagens I-landsproblem.

Inaktiv

Ja, ryssar saknar vi. <3


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

CoH är nog bra men jag håller mig no till Faces of War vilket tyvär inte alls fått samma uppmärksamhet

Inaktiv

Faces of War är ju inte riktigt ett FPS i den syn de flesta ser RTS.

Faces of War var grymt fast kändes väldigt linjärt tyckte jag... ganska arkadigt också; fast finns mycket mer att utveckla på den sidan av spelvärlden så det är åt rätt håll iaf.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Tyckte inte alls om detta spel :/

Inte för att detta har något alls med tråden att göra

Inaktiv

Kul att spela med kompisar, kul att spela via nätet då det flyter, har man en spelare som laggar är det piss, ett helvette med nya patchar och deras servrar....

Medlem

CoH :heart:
mycket bra expansion, de ända som är dåligt är att man vill ha mer direkt efter!

Medlem

Grymt spel! Är nog det bästa RTS jag spelat näst efter Starcraft


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv

Håller helt med det många har sagt, riktigt bra lir asså.

Medlem

Bra expansion, lite få nya multiplayerbanor dock.

Inaktiv

Som folk nämnde så väntar vi väl alla på att få spela som ryssen! Men vilken blir då axelmakternas nya lag? Japan eller varför inte Finland?! Då skulle det bli intressant. Molotov coctails, skidor och Finska sisun som commander abilities kanske

Medlem
Skrivet av Nigle:

Som folk nämnde så väntar vi väl alla på att få spela som ryssen! Men vilken blir då axelmakternas nya lag? Japan eller varför inte Finland?! Då skulle det bli intressant. Molotov coctails, skidor och Finska sisun som commander abilities kanske

Mja, mer troligt att det blir italienarna än finskarna skulle jag personligen tro
Japanerna skulle vara intressant, men känns dock som att det var ett krig mer mellan usa och japan än europa (jag är icke påläst så kan självklart ha helt fel).
Har nyligen sett filmen Windtalkers och fått äckligt mycket inspiration till COH, och vore riktigt nice att få spela med/mot japanerna

Ryssarna vore nice. Kan tänka mig en sjö med infanterisoldater med dåliga vapen som stormar fram mot fienden, allt medans deras ledare (glömt namnet på dem) står och manar på, samt skjuter alla desertörer *flin*
Hm,, låter nästan lite som zergs

Medlem

Japanerna krigade mest med Kina och mot andra i Asien, även om det mest kända är deras attack mot Pearl H. samt efterspelet till det, vilket inte är så konstigt med tanke på att det var jänkarnas största enskilda förlust bortsett från landstigningen.

Det kommer säkert en expansion till, undrar bara vad som skall med. Ryssland, italien eller kanske nordafrika blir nästa plats att slänga arty över varandra på.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Roligaste strategispelet jag vet.

Medlem

Bra skrivet och rättvist betyg!

Spelade betan ett jädra tag och jag kan bara konstatera att ett skitbra spel har blivit jävligt mycket bättre.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Hur funkar det här som expansion egentligen? Behöver man ha "ettan" för att få tillgång till jänkarna, alla features, osv? Eller får man "allt" om man köper denna?

12
Skriv svar