Company of Heroes: Opposing Fronts

Inaktiv

Jag gillade CoH ett tag. Gillade starkt att man kunde vinna genom att köra väldigt defensivt, bygga upp stora vägspärrar med minor och annat och sedan ta stora artilleripjäser bakom allt detta. Blev dock väldigt enformigt efter ett tag. Att attackera med full offensiv testade jag istället men det blev alltför lätt.

Recensionen var dock, som många andra har sagt, bra men inget köp för mig iaf.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Colle:

Hur funkar det här som expansion egentligen? Behöver man ha "ettan" för att få tillgång till jänkarna, alla features, osv? Eller får man "allt" om man köper denna?

Du kan spela mot jänkarna/tyskarna i LAN/Online, men du kan inte spela som dom. För att spela som dom, så måste du ha "vanliga" CoH.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag ger all heder åt Company of Heroes! Mycket bra spel. Dock borde den där Nils titta lite närmre på vad Wehrmacht är innan han kallar dem för Nazister. Det var vanliga tyska soldater som slogs för sitt hemland, thats it. Självklart lär de funnits en mängd med människor som tyckte att Hitlers politik i Tyskland fungerade. Men de var fortfarande ingen nazistisk armé som tex SS

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Colle:

Hur funkar det här som expansion egentligen? Behöver man ha "ettan" för att få tillgång till jänkarna, alla features, osv? Eller får man "allt" om man köper denna?

Du kan spela mot jänkarna/tyskarna i LAN/Online, men du kan inte spela som dom. För att spela som dom, så måste du ha "vanliga" CoH.

Dem borde nästan ha skrivigt det i en röd ruta på baksidan för det är riktigt många som undrar det.

Skrivet av -vesslan-:

Jag ger all heder åt Company of Heroes! Mycket bra spel. Dock borde den där Nils titta lite närmre på vad Wehrmacht är innan han kallar dem för Nazister. Det var vanliga tyska soldater som slogs för sitt hemland, thats it. Självklart lär de funnits en mängd med människor som tyckte att Hitlers politik i Tyskland fungerade. Men de var fortfarande ingen nazistisk armé som tex SS

Förstör inte min romantiserade bild av Nazityskland.

Medlem
Skrivet av -vesslan-:

Dem borde nästan ha skrivigt det i en röd ruta på baksidan för det är riktigt många som undrar det.

Ja, ändå så står det på baksidan, samt att t ex CDON är väldigt tydliga med det:

Skrivet av CDON.com:

Denna utgåva kräver ej grundspelet Company Of Heroes för att spela, men man kan enbart utnyttja de armeér som ingår i Company Of Heroes: Opposing Fronts om man ej har grundspelet Company Of Heroes.

Webhallen däremot är riktigt kassa när det gäller den informationen.

Jag antar att det finns många som hellre frågar i nyhetskommentarerna än att själva leta reda på saker och ting.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jo, helt klart det bästa RTS'et genom tiderna:heart:

Medlem

Hade varigt kul med lite strider med Japan för lite miljö ändring. Ostfront hade varigt lite för lite nytt med bara 1 ny armé. Plus att det hade varigt tråkigt med bara snö. Japan får min röst!

Inaktiv

Jättebra skrivet, håller med om nästan allt och artilleriet är ju bara för mäktigt. brukar skruva upp volymen och okynnesbomba det till synes helt oskyldiga landskapet. grymt spel

12
Skriv svar