Uncharted: Drake's Fortune har gått guld

Robot
Uncharted: Drake's Fortune har gått guld
Medlem
Uncharted: Drake's Fortune har gått guld

trevliga nyhheter, detta är ju ett spel man bara måste köpa.

Medlem

Ja det ser kul ut .... och så kommer Assassin creed med snart

Medlem

Att AC inte gått guld än är milt oroande...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Medlem

Trevligt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av simulacra:

Att AC inte gått guld än är milt oroande...

De kanske finslipar det extra mycket?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Najs! Givet köp dag ett.

Medlem
Skrivet av Hubbe:

Najs! Givet köp dag ett.

Exakt.

Medlem

Är lite osäker om detta spel. Vill se recensioner först.

Inaktiv

Känns mer oroande att det här spelet har gått guld. Vet inte riktigt, men dom borde inte ha hunnit finslipa detta spel så mycket.

Oroande minst sagt.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Får väl traska till butiken o köpa mig en ps3 nu i dagarna när alla mysiga titlar rullas ut...

Medlem

Hur kan det kännas oroande?
Det känns mer underbart imo!
uncharted kommer att bli så bra!

Inaktiv

Hur vet du det Zorre? Känns för mig iaf som att en ny (visst är dom det?) studio bara slänger ut ett spel som dom tkr är tillräckligt snyggt - känns som om det var bara någon månad sen som dom började med spelet; men visst, jag har också stora förväntningar, men det värkar bara vara för tidigt!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Mmh... Uncharted ser ju skojigt ut...fast Naughty Dog gör bra spel generelt


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Inaktiv

Uncharted visades väl upp på E3 2006 första gången så det har väl slipats en del. Får hoppas att det är något att ha så våra bröder på andra sidan, som äger PS3or, också får något vettigt att spela till jul


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Flakmonkey
Skrivet av DarthZ:

Hur vet du det Zorre? Känns för mig iaf som att en ny (visst är dom det?) studio bara slänger ut ett spel som dom tkr är tillräckligt snyggt - känns som om det var bara någon månad sen som dom började med spelet; men visst, jag har också stora förväntningar, men det värkar bara vara för tidigt!

Ny studio skulle jag inte vilja kalla dem... de har gjort spel till Playstation sedan den första versionen... var ju de som skapade Crash Bandicoot (dock togs den över av en annan utvecklare och sunkade igenom rät hårt)... sen har de gjort Jax & Daxter till Playstation 2... så de har faktiskt fler bra spel på sin meritlista än de flesta andra utvecklare.

Och som sagt, det har varit under utveckling länge, bara det att det inte har hypats i samma utsträckning som många andra titlar

Inaktiv

Jaha, visste jag faktist inte, har inte så stor koll på företaget.

Då är det tämligen mer intressant; men om inte jag visste det så känns det som att PR sidan har tänkt lite fel? Jaja, då får jag väl testa spelet iaf.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Flakmonkey
Skrivet av DarthZ:

Jaha, visste jag faktist inte, har inte så stor koll på företaget.

Då är det tämligen mer intressant; men om inte jag visste det så känns det som att PR sidan har tänkt lite fel? Jaja, då får jag väl testa spelet iaf.

Kanske beror på att du inte lirat mycket spel till Playstation? Jag menar många icke PC-gamers tror ju att Gears of War var Epics första spel...

Inaktiv

Nädu, jag har lirat PC sen Civilization. Kan ha med det att göra då.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

1
Skriv svar