Xbox 360 säljer dåligt i Europa

Medlem

Kanske för att dom flesta som vill ha en 360 redan har en


signatur

La la la lag!

Medlem
Skrivet av fanboy:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av fanboy:

Undra om försäljningssiffrorna av Xbox 360 även innhåller alla som gått RRoD?

Kan väll ta bort miljonen då (sammanlagda försäljningen) om det är så.

såklart, konsolerna är ju sålda? de fixar ju RRoD problemet i konsolerna när man skickar iväg den så varför ska man ta bort från antal 360 som finns och blivit köpta?

Hum, jag vet vissa som fått helt nya iaf. Så det stämmer inte 100% det du säger.

En ljugande apa... vart är världen påväg?

: P

EDIT: Iofs var jag otydlig, UNDRA om de räknar med den nya konsol de skickar så om en har köpt en Xbox 360, skickar in den, får en ny, då är det +2 på sammanlagda.

men detta är väl en ny företelse sen nya modellerna med HDMI kom ut att de börjat få nya konsoler? Och att skicka iväg sin box betyder inte att man får tillbaka sig egen, man kan få en annan laggad 360.

svårt att veta, jag antar att de inte gör det. Eftersom deras sålda nummer av konsoler med största sannolikhet är sålda till retailers, medans dessa nya konsoler du syftar på skickas från dom själva för att kompensera kunden, så de är ju inte sålda till retailers. Men som sagt, spekulerar bara.

Inaktiv
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av Dogge:

Sen att 360 säljer ganska dåligt i europa är ett faktum men tror inte det gäller här i sverige, har hur många vänner som hällst med 360 och typ inga med PS3..

Nä, för du känner ju alla... Det mest korkade uttalandet på länge...

Jag har 10 polare med PS3 å 4 med 360... Det betyder ju faan inget...

Klart som fan det ger en fingervisning... Inga av dom är några "riktiga" gamers heller så.

Inaktiv

Kanske för att dom flesta som vill ha en 360 redan har en

Du läste uppenbarligen inte mitt inlägg...

123
Skriv svar