Eternal Sonata-demo på Marketplace

Robot
Inaktiv
Eternal Sonata-demo på Marketplace

Soft grafik , måste testas.


signatur

War never changes.

Medlem

ja det kan faktiskt vara intressant att provspela.

Medlem

Finns nu på marketplace

Medlem

Oavsett vad rubriken säger så här innehållet rätt: demot finns på Marketplace xD

Tankar det och nya Pro Street. Kan se om det lever upp till Most Wanted =D

Medlem

Jag har haft mina ögon på Eternal Sonata sedan en tid tillbaka och för ungefär en månad sedan gjorde jag ett ryck och drog ner demon. Måste säga att det verkar riktigt lovande, tyvärr hamnar det lite längre ner på prioritetslistan med tanke på alla andra spel som kommer nu i slutet av året. Men det är helt klart ett spel som kommer hamna i min spelsamling.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jag har testat Eternal Sonata och det första som slog mig var den underbara stämningen och grafiken allt är i toppklass, jag ska sköpa spelet så fårt fag får möjlighet

BME
Medlem

Tankade demot i våras från japanska marketplace, Aya Hirano ftw. spelet var en riktigt fint. Fattar inte varför man inte det ska vara så jävla svårt med internationella rättigheter och att man inte kan släppa demos worldwide direkt.
Riktigt värt det att skaffa ett japanskt konto iaf.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

sååå snyggt :X

Medlem

Riktigt roligt spel det här :>

Medlem

spelet hade såååååååååååån stämning

man blir ju småkär i all gullighet som spelet innehåller

Medlem

Mycket bra spel, tipsar alla som tycker om RPG att spela det, ^^ spelade själv igenom spelet för en månad sedan nu.

Värt att nämna att storyn är rätt unik, kanske inte passar alla i smak men själv tyckte jag om den, och fick en att tänka en hel del i slutet.

Medlem

Väldigt kort demo, men visst gjorde det mig sugen på mer :> Men kändes som att gubbarna var lite för bra? Jag menar, finns ju inte en chans att man kan dö i de strider man fick prova på iaf? Hoppas inte det är så lätt i fullversionen.

1
Skriv svar