Clive Barker's Jericho släpps på fredag

Robot
Inaktiv
Clive Barker's Jericho släpps på fredag

Detta ser jag fram emot

Medlem

nice med ett spel till halloween


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Spelet finns att köpa på www.gametap.com för 1$, spelbart nu med en gång tydligen.

Medlem

Efter att ha spelat demot så tyckte jag att det var lite mähä. Det fanns liksom inget som fångade mitt intresse trots psykiska krafter och olika karaktärer. Så det blir inget för mig. Hade hoppats på ett nytt Undying.

Medlem
Skrivet av skelfster:

Spelet finns att köpa på www.gametap.com för 1$, spelbart nu med en gång tydligen.

Jo upptäckte det nyss när jag satt och bläddrade bland spelen och letade efter något lättsmält att spela. Så frågan är om jag ska köpa det för $39.95 + skatt över Steam, spela igenom det en gång och aldrig titta på det igen, eller genom GameTap för $0.99.. Hmm, nu blir det svårt. Riktigt svårt..

Medlem

$1 dollar, shit. GameTap lätt om man har friheten att kunna välja.

Medlem

Huvaligen, jag klarar inte av så läbbiga spel. Kanske om jag kan övertyga någon vän att sitta bredvid och förse mig med varmt örtthé hela tiden, det lugnar så fint.


signatur

Livet är som en loppis, du kan hitta fynd i varje hörn!

Medlem

va sjutton är gametap?

Medlem
Medlem
Skrivet av Silentzio:

va sjutton är gametap?

Typ som Steam?

Medlem
Skrivet av Serge:

Huvaligen, jag klarar inte av så läbbiga spel. Kanske om jag kan övertyga någon vän att sitta bredvid och förse mig med varmt örtthé hela tiden, det lugnar så fint.

Jericho tycker jag hamnar mer åt action-hållet än skräck (vilket är märkligt iom. Clive Barker's stämpel).

Medlem

nån som har erfarenhet av gametap? verkar ju faktiskt jävla lovande.. kan man prova en månad och sen bryta prenumerationen eller binder man sig på x antal månader?

Medlem
Skrivet av kexan:

nån som har erfarenhet av gametap? verkar ju faktiskt jävla lovande.. kan man prova en månad och sen bryta prenumerationen eller binder man sig på x antal månader?

Har inte provat själv men från när jag snabbtittade igenom avtalet så verkade det så att om man avbröt subscription innan trial månaden var över så drogs det inga pengar.

Medlem

Efter ha testat PS3 demon så är jag inte alls nöjd med det här spelet. Extremt dålig framrate, känns som 30 fps eller nåt. Dåligt gameplay för den delen och när man ska trycka fyrkant,ring,X ect så går det för snabbt innan man har hunnit trycka en knapp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Efter ha testat PS3 demon så är jag inte alls nöjd med det här spelet. Extremt dålig framrate, känns som 30 fps eller nåt. Dåligt gameplay för den delen och när man ska trycka fyrkant,ring,X ect så går det för snabbt innan man har hunnit trycka en knapp.

måste säga att du har lite fel att det var dålig framerate var riktigt bra för mig typ 60 eller något emellan men spelet föll mig inte i smaken men de var roligare på ps3 än på pc måste jag säga

Medlem

yeh, spelet var helt ok.
Lite för mkt consolligt men kommer nog spela igenom det.

Ti.
Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Efter ha testat PS3 demon så är jag inte alls nöjd med det här spelet. Extremt dålig framrate, känns som 30 fps eller nåt. Dåligt gameplay för den delen och när man ska trycka fyrkant,ring,X ect så går det för snabbt innan man har hunnit trycka en knapp.

För snabbt?
Kanske du som är för snabb att döma? (eller för långsam i fingrarna)

1
Skriv svar