Rainbow Six: Vegas uppdaterat

Robot
Medlem
Rainbow Six: Vegas uppdaterat

Det var ju synd att det dröjde 10 månader innan Ubisoft kunde fixa lösenord och adminverktyg. Spelet har ju varit dött i 9.5 månad..

Inaktiv

mycket rainbow six är det ju inte i det här liret. riktig konsolsmörja...

Medlem

Spelet är djävligt roligt, men som Maekh sade, trist att det tog lång tid för dem. De verkar ha satsat mer på 360-varianten tyvärr.

Medlem

En sak som jag stör mig så jävla hårt på i Rainbow Six: Vegas är att när du spelar Terrorist Hunt eller COOP Mode, Story Mode.. Så spawnas fienden vid olika "triggers" som du själv bryter när du kommer i närheten av ett rum eller så.

I Rainbow Six 3: Raven Shield så var alla fienden statiska. Dom fanns redan där inge spawn eller så.
Och i Vegas så kan terroristerna få värsta IQn och helt plötsligt komma springandes ifall du inte kommer o dödar dom först. Jag har varit med om ett flertal fall när jag precis börjat ett uppdrag och knappast gjort ett ljud ifrån mig så kommer en terrorist runt hörnet och ba skjuter ner mig.

Medlem

Håller med till fullo med precis vartenda av ovanstående inlägg.
Det där med triggers i terrorist hunt höll på att gå mig på nerverna som tusan i början, precis efter jag spelat de första gångerna.
Spelar man med lite inlevelse missar man nästan alltid "triggers" och smyger runt på en totalt tom bana för att någon idiot tyckte det var en smart idé att låta fiender spawna på det viset. Sen när man sprungit två varv runt en bana och verkligen lyckats täcka in allting råkar man snubbla över en trigger och plötsligt står man mitt i en drös med fiender - totalt överrumplad (de var ju inte där de andra två gångerna jag sprang förbi här!).
utomordentlig skit..
Dock var kampanjen kul i coop och det var värt pengarna bara för det. Men att patcha det nu? far off

Pansarknekt

Kalla den här smörjan för "smygskjutare". Bah.


signatur

Ooooh the drama!

Skribent

Som hjärndöd action fungerar Rainbow Six: Vegas men det lever inte upp till Rainbow Six-serien.

Medlem

Vegas har schyssta eldstrider med skydd osv men visst RainbowSix smygande är det ju inte men knappast ett dåligt spel för det. Man får helt enkelt se förbi namnet och inte tänka på de gammla klassikerna när man lirar så funkar det rätt bra.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar