Need for Speed: ProStreet-demo släppt

Robot
Medlem
Need for Speed: ProStreet-demo släppt

Meh. De får släppa PC-demo snart.

Medlem

Nu ska vi se vad detta har att erbjuda.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Blev positivt överaskad av Prostreet.. Mycket bättre än dom senaste Need for speed spelen.


signatur

Vart medlem 2001-06-13 men min första användare försvann.

Medlem

provade demot och jag gillade det! blir nog till att skaffa det när det kommer!

Medlem

Nice , Ska bli skoj att testa

Medlem

Ehhh... Varför är upplösningen löjligt låg? (typ 640x480) Ser förbannat dumt ut.

Inaktiv

Ser bra ut. Har redan beställt det. Va riktigt roligt. Kul med videos när man voltar eller kör åt h****te med bilen. Riktigt kul. Jag e nöjd och överaskad.


signatur

Xbox360 Gamertag: TurboDanne
Forza2, NFS:Carbon, TD-U, PGR3, Burnout Revange.

Medlem

gillar det..

men efter att ha spelat sönder Forza 2 så känns det lite konstigt o lira NFS.. hehe men men.. ska köpa de

Medlem

HATAR det faktum att de flesta nya spel demos som kommer till 360 och PC oftast kommer till 360 först. Iallafall de spel jag ser fram emot..

Medlem
Skrivet av Qrush:

HATAR det faktum att de flesta nya spel demos som kommer till 360 och PC oftast kommer till 360 först. Iallafall de spel jag ser fram emot..

Kan inte annat än hålla med, sånt här är riktigt surt


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Skönt spel, och de man hör av soundtracket gillar jag. Enda jag ogillar är "hjälplinjerna", som man är van vid från forza. Känns inte som att det passar i ett nfs-spel, men jag kanske bara är konservativ av mig...

Medlem

finns det inte till pc nu eller

Medlem

Ehh, ge oss PC-demot istället.

Medlem

säger flopp som vanligt när ea gör nåt, har inte kommit något vettigt nfs spel sen hot pursuit.

Medlem

Skönt att växla med högerspaken


signatur

Intel Core 2 Duo E6600|Asus P5W DH Deluxe|Corsair TWIN2X 6400 DDR2 3071MB|Sapphire Radeon X1900XT 512MB|Zalman VF900-Cu LED,CNPS9500 LED

emp
Medlem

Tyckte det kändes väldigt ryckigt? Som att det saknades lite frames ibland...

Medlem

Håller med, blev positivt överraskad. Spelet var snyggt, funkade bra(bilduppdatering) och var kul. Bästa NFS spelet på länge rent tekniskt. En sak måste jag säga, jag börjar bli mer och mer för EA´s spel senaste tiden. EA har blivit mycket bättre senaste tiden på göra bra spel, men också spel som funkar bra. Kolla bara på "skate", C&C3, mfl. och det här spelet verkar bli riktigt bra också. Så verkar som EA börjar lära sig att inte släppa spelen för tidigt...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

mm, framsen var välldigt kass vid vissa tillfällen. Längtar till PC varisionen.

Medlem

Ett motorfordon är till för att transportera manskap och den enda extra belysningen som behövs är riktade strålkastarna för att underlätta för kulspruteskytten. Den enda extra färgsättningen jag accepterar är stridsutmärkelser.


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

Medlem
Skrivet av Sarge:

Ett motorfordon är till för att transportera manskap och den enda extra belysningen som behövs är riktade strålkastarna för att underlätta för kulspruteskytten. Den enda extra färgsättningen jag accepterar är stridsutmärkelser.

...o-k. >.>

Medlem

Whoooo! Snyggt som tusan!! Och vilket flyt sedan!

Sen, kristallklar grafik! Inga murriga effektorgier som tyvärr förstörde NFS Most wanted för mej på 360'n (på PC gick dom dock att stänga av, och då blev det med ens ett mycket bättre spel!).

Men jag håller nog med tidigare inläggare om att "hjälplinjerna" känns lite malplacerade...


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Va riktigt bra, ska lätt skaffas

Medlem

vad för effektorgier?

Inaktiv

Niiiid fo' Spiiiiiiid.


signatur

War never changes.

Medlem

Blev inte så imponerad såg bra ut men dålig framerate ibland

Medlem
Skrivet av Sarge:

Ett motorfordon är till för att transportera manskap och den enda extra belysningen som behövs är riktade strålkastarna för att underlätta för kulspruteskytten. Den enda extra färgsättningen jag accepterar är stridsutmärkelser.

...och vad exakt har detta med NFS: ProStreet attgöra?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

...och vad exakt har detta med NFS: ProStreet attgöra?

Så här tolkar jag det iaf:
"den enda extra belysningen som behövs är riktade strålkastarna för att underlätta för kulspruteskytten." Neon är dåligt.

"Den enda extra färgsättningen jag accepterar är stridsutmärkelser." Det är fult med stylade bilar.

Medlem

Blev inte det minsta imponerad.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

dyb
Medlem

bara jag som inte lyckas logga in på XBL ? failar testet på xbox live (och nej d e inte ban error code)

12
Skriv svar