Need for Speed: ProStreet-demo släppt

Medlem

spännande. skall testa.

Medlem
Skrivet av Sarge:

Ett motorfordon är till för att transportera manskap och den enda extra belysningen som behövs är riktade strålkastarna för att underlätta för kulspruteskytten. Den enda extra färgsättningen jag accepterar är stridsutmärkelser.

Haha. Klockrent. Men NFS är fortfarande kul. Iaf dom tidigare spelen i serien. Blir att testa detta när det kommer till PC

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

säger flopp som vanligt när ea gör nåt, har inte kommit något vettigt nfs spel sen hot pursuit.

det låter nästan som du inte testat det

fick bara det intrycket...


signatur

Nämen!

Medlem

När kommer vi att få sätta tänderna på PC demot?
Längtar då videosen såg smaskiga ut...

Medlem

Inga problem med "framesen" här inte, super stadig fps för mig iaf. Men man kanske ska ha en nyare Elite som jag har för att det ska funka bra eller nåt???


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

framerate problem här.. speciellt när man kör grip race.. och kör ut ur den tuneln innan start o mål rakan..

Medlem
Skrivet av Overdose:

framerate problem här.. speciellt när man kör grip race.. och kör ut ur den tuneln innan start o mål rakan..

Mja, jag tyckte också att frameraten fick sig några rejäla dropps. Blir att köpa PC versionen istället. Då slipper man dessa 8)

Medlem

ge oss pc demon istället!!!:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Blev väldigt överaskad faktiskt. "Är det här verkligen NFS?" var min tanke när jag kört det i några minuter. EA har bättrat sig.
Flyter på fint och grafiken är riktigt fin, inte överdrivet mycket bloom som i andra spel (Alla vet vilka jag pratar om.. ALLA spel nuförtiden).
Dock tycker jag att "deras nya och verklighetstrogna" krashfysik inte riktigt är så bra som man hade kunnat hoppas. Taken borde tryckas in när man voltar och så. Sen har det samma problem som DiRT, man kan inte titta på bilen när den är kvaddad. Jag gillar att göra det och det kanske går i fullversionen sen, men jag saknar det iaf.

Medlem

Bloom kan man stänga av till PC och köra på TXD ist, mycket skarpare och snyggare grafik En anledning varför jag hatar consoll "ibland".

Medlem

Gah... Det är inte nfs längre. Inget köp från min sida.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Prostreet var i mina ögon riktigt kul speciellt speed challange. När jag sladdade av vägen och bilen börja volta satt jag bara där och glodde, det var en fröjd för ögat för det är sånna där små saker som man kommer ihåg i spel iaf jag längtar till spelet släpps.

på demot och alla trailers som släpps står det den 14 november men alla spelaffärer säger 23 vem har rätt? någon som vet mer om detta

Medlem

14e är väl det som gäller i usa och det andra är det som gäller i eu skulle jag tippa

Medlem

Need for Speed Pro Street 2 kommer väl om några månader... less jag är på dessa mjölkande spel...


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Citat:

Need for Speed Pro Street 2 kommer väl om några månader... less jag är på dessa mjölkande spel...

Jaha? Är det inte bara att låta bli att köpa dom spel du är less på då...? Vad är problemet?


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

12
Skriv svar