Två nya Xbox 360-paket till Sverige

Medlem
Två nya Xbox 360-paket till Sverige

Frestande men jag håller mig till PCn. Och upggaerrar den iställee med by grafi!

Medlem

ja det hade inte gett mig något även om jag inte redan haft en xbox...

pinata vill man inte ha och fm2 går att köpa billigt.

alltså kostar hdmi 5-600kr mer än vad jag köpte min xbox för med extra handkontroll för mer än ett år sedan.

eller är det större hårddisk?

Medlem

för inte har de fått ordning på ring of death eller de nya snålare och kallare tekniken ännu?

Medlem

Värmen har ju inte precis varit orsaken till problemet så svalare Xbox 360 kommer inte göra så stor nytta utan problemet ligger mestadels runt X-clamp, sättet kyl flänsen är monterat till grafik kortet.

problemet är inte fult löst men inte lika vanligt längre.

har själv aldrig haft en enda Xbox 360 som dött och äger själv 2 st. En NTSC maskin och en PAL.

Medlem

Skulle gärna köpa mig ett Xbox 360.. Men känns lite lökigt med det extremt stora nät-agget.

Medlem

är det agget som hindrar dig? jösses....

jag har hellre det utanför än fått en rejält mkt större låda med ännu mera värme i.

Medlem

Jag köpte nyligen en Xbox360 Premium med HDMI för ~2600kr hos Dustin Home... Och nu vill de sälja samma paket (+ 2 spel, visserligen) för ~3700kr... Jag fattar inte.


signatur
Medlem
Skrivet av Gabor:

Jag köpte nyligen en Xbox360 Premium med HDMI för ~2600kr hos Dustin Home... Och nu vill de sälja samma paket (+ 2 spel, visserligen) för ~3700kr... Jag fattar inte.

ja det lät ruggit billigt... grattis!

Inaktiv
Skrivet av Gabor:

Jag köpte nyligen en Xbox360 Premium med HDMI för ~2600kr hos Dustin Home... Och nu vill de sälja samma paket (+ 2 spel, visserligen) för ~3700kr... Jag fattar inte.

And I've got Elvis in my basement :$

Medlem

Vad är meningen med Xbox 360 Arcade? kan man bara spela retro spel eller? :/ använder sig inte 360n sig av HDDn när man spelar?

Medlem

du spelar arkadspelen från minneskortet.

Medlem

och man får inte med nån hd, så man kan väl inte lira på xbox live va? eller slanga demos eller så...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

du spelar arkadspelen från minneskortet.

Så man kan inte spela vanliga xbox 360 spel då eller?

emp
Medlem
Skrivet av Daniel_Met:
Skrivet av SWEBarb:

du spelar arkadspelen från minneskortet.

Så man kan inte spela vanliga xbox 360 spel då eller?

Naturligtvis kan man spela vanliga 360-spel.

Medlem
Skrivet av mrcinnamon:
Skrivet av Gabor:

Jag köpte nyligen en Xbox360 Premium med HDMI för ~2600kr hos Dustin Home... Och nu vill de sälja samma paket (+ 2 spel, visserligen) för ~3700kr... Jag fattar inte.

And I've got Elvis in my basement :$

Haha... Jo, det är sant, fast det var visst 2600:- exkl moms, när jag tittade närmare på fakturan. Så ~3300kr, dvs ~500kr billigare fast utan två spel jämfört med det nya paketet. Lätt värt det, speciellt när inga av dessa två spel intresserar mig...


signatur
KoP
Medlem
Skrivet av Håkan:

Skulle gärna köpa mig ett Xbox 360.. Men känns lite lökigt med det extremt stora nät-agget.

i-lands problem?

1
Skriv svar